Η Netflix φαίνεται πως έχει βρει έναν επιτυχημένο τρόπο να προσελκύσει συνδρομητές με το διαφημιζόμενο πακέτο της. Αν και η αρχική αντίδραση στο εγχείρημα των διαφημίσεων ήταν επιφυλακτική, η ανταπόκριση των χρηστών είναι απολύτως θετική. Σήμερα, η εταιρεία αποκάλυψε ότι το διαφημιζόμενο πακέτο της έχει πλέον ξεπεράσει τους 70 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, καταρρίπτοντας όλες τις προβλέψεις.

Netflix

Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της αύξησης, αξίζει να σημειωθεί ότι τον Μάιο οι συνδρομητές ήταν 40 εκατομμύρια, ενώ τον Ιανουάριο έφταναν μόλις τους 22 εκατομμύρια. Αυτή η ταχύτατη άνοδος, ενάντια στις αντιλήψεις περί απόρριψης των διαφημίσεων, δείχνει πως οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να αποδεχθούν διαφημίσεις αν αυτό συνεπάγεται χαμηλότερο κόστος ή δωρεάν πρόσβαση σε περιεχόμενο.

Πάνω από το 50% των Νέων Εγγραφών Επικεντρώνονται στο Διαφημιζόμενο Πακέτο

Ένας ακόμη δείκτης της επιτυχίας του πακέτου είναι ότι στις χώρες όπου διατίθεται, περισσότερο από το 50% των νέων εγγραφών αφορά το διαφημιζόμενο πακέτο. Αυτό σηματοδοτεί μια αλλαγή στη στάση των χρηστών, οι οποίοι φαίνεται να προτιμούν την οικονομική επιλογή, ακόμα κι αν αυτή περιλαμβάνει διαφημίσεις.

Χορηγίες και Διαφημιστικές Συνεργασίες για το Squid Game

Η Netflix δεν περιορίζεται μόνο στις παραδοσιακές διαφημίσεις, αλλά εξερευνά και νέες ευκαιρίες χορηγιών. Για την επερχόμενη σεζόν του δημοφιλούς Squid Game, η εταιρεία συνεργάστηκε με πολλαπλούς διαφημιστές στις 12 χώρες όπου διατίθεται το διαφημιζόμενο πακέτο. Αυτή η κίνηση δίνει τη δυνατότητα στη Netflix να δημιουργεί εξειδικευμένες διαφημιστικές καμπάνιες, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση με το κοινό της και αυξάνοντας τα διαφημιστικά της έσοδα.

Διαβάστε επίσης:  Το τέλος των φθηνών smartphones: γιατί οι τιμές εκτοξεύονται

Αυτόνομη Διαφημιστική Τεχνολογία

Επιπλέον, η Netflix επενδύει στη δημιουργία μιας αυτόνομης πλατφόρμας διαφήμισης, αρχής γενομένης από τον Καναδά. Με αυτή τη στρατηγική, η εταιρεία στοχεύει να αποδεσμευτεί από τη συνεργασία με τη Microsoft, η οποία παρείχε μέχρι τώρα την τεχνολογία διαφήμισης. Η νέα τεχνολογία διαφήμισης θα επεκταθεί παγκοσμίως το επόμενο έτος, ενισχύοντας την αυτονομία της Netflix και επιτρέποντάς της να διαχειρίζεται αποτελεσματικότερα τις διαφημιστικές της ανάγκες.


-----------

Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.

-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.

-----------
[Πηγή] :