Xiaomi: «αγοράσαμε τρία Tesla και τα αποσυναρμολογήσαμε»

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών αγοράζουν συνεχώς προϊόντα ανταγωνιστών για να ανακατασκευάσουν τις επιτυχίες τους.

Λέγεται συχνά ότι η μίμηση είναι η πιο ειλικρινής μορφή κολακείας. Για τον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα Xiaomi, αυτή η κολακεία περιλαμβάνει κλειδιά, κατσαβίδια και μια εις βάθος ματιά στις λεπτομέρειες του ανταγωνισμού. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Lei Jun, επιβεβαίωσε αυτό που πολλοί στον κλάδο υποψιάζονταν: για την κατασκευή του νέου ηλεκτρικού SUV YU7, η Xiaomi ξεκίνησε αγοράζοντας τρεις από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της, το Tesla Model Y, και αποσυναρμολογώντας τα συστηματικά.

Μιλώντας σε ένα μεγάλο κοινό στο Εθνικό Συνεδριακό Κέντρο του Πεκίνου, ο Lei παρουσίασε τη στρατηγική της εταιρείας με εκπληκτική ανοιχτότητα. «Αγοράσαμε 3 Model Y στις αρχές του τρέχοντος έτους, αποσυναρμολογώντας τα μέρη ένα προς ένα και μελετώντας κάθε εξάρτημα, ένα κάθε φορά», εξήγησε. Αυτή ήταν μια σχολαστική μηχανική άσκηση που σχεδιάστηκε για να κατανοήσει κάθε απόφαση που έλαβαν οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Tesla, από την κατασκευή του πλαισίου έως την ενσωμάτωση λογισμικού. Ο στόχος ήταν να συγκριθεί με αυτό που πολλοί θεωρούν το βιομηχανικό πρότυπο για τα ηλεκτρικά SUV πριν οριστικοποιηθεί ο σχεδιασμός για το δικό της YU7 της Xiaomi.

Αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη έκπληξη από την παραδοχή της κατάργησης ήταν ο τόνος του Διευθύνοντος Συμβούλου. Σε έναν κλάδο όπου τα στελέχη συχνά απορρίπτουν ή επικρίνουν τους ανταγωνιστές τους, ο Lei Jun ήταν αξιοσημείωτα επαινετικός για τη δημιουργία του Elon Musk. Με μια παράλληλη σύγκριση του YU7 και του Model Y σε μια μεγάλη οθόνη πίσω του, ο Lei είπε στο πλήθος ότι η Tesla είχε κατασκευάσει ένα πραγματικά εντυπωσιακό όχημα. «Δεν επικρίνω το Model Y. Το Model Y είναι ένα πολύ, πολύ εξαιρετικό αυτοκίνητο», δήλωσε, προσθέτοντας, «Αν δεν επιλέξετε το YU7, μπορείτε να εξετάσετε το Model Y». Αυτού του είδους ο δημόσιος έπαινος για έναν άμεσο ανταγωνιστή είναι σπάνιο θέαμα στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η πρακτική είναι γνωστή ως benchmarking ή teardown analysis και δεν είναι μοναδική μόνο για την Xiaomi. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών αγοράζουν συνεχώς προϊόντα ανταγωνιστών για να ανακατασκευάσουν τις επιτυχίες τους. Είναι μια τυπική διαδικασία λειτουργίας για την κατανόηση των επιλογών υλικών, των τεχνικών κατασκευής και των μέτρων εξοικονόμησης κόστους που δεν είναι ορατά από έξω.

Από τους κατασκευαστές smartphone που αναλύουν το τελευταίο iPhone μέχρι τις παραδοσιακές εταιρείες αυτοκινήτων που αναλύουν το νέο κιβώτιο ταχυτήτων ενός ανταγωνιστή, η πρακτική αυτή αποτελεί βασικό μέρος της έρευνας και ανάπτυξης. Μάλιστα, ένα sedan Xiaomi SU7 εντοπίστηκε πριν από λίγο καιρό κοντά στα κεντρικά γραφεία της Ferrari στην Ιταλία, τροφοδοτώντας εικασίες ότι ακόμη και η θρυλική μάρκα σπορ αυτοκινήτων μπορεί να συγκρίνεται με το νέο κινεζικό ηλεκτρικό όχημα.

Η πρακτική έρευνα της Xiaomi φαίνεται να αποδίδει σε μεγάλο βαθμό. Η εταιρεία, ήδη γνωστή στην Κίνα για τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, έχει εισέλθει δυναμικά στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων. Όταν κυκλοφόρησε το YU7 τον Ιούνιο, εξασφάλισε πάνω από 240.000 προπαραγγελίες μέσα στις πρώτες 24 ώρες. Η απίστευτη ζήτηση για τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Xiaomi έχει δημιουργήσει ένα ειρωνικό πρόβλημα για την εταιρεία: δεν μπορεί να τα κατασκευάσει αρκετά γρήγορα. Σε ορισμένους πελάτες που υπέβαλαν προπαραγγελίες για το YU7 έχουν ειπωθεί ότι μπορεί να περιμένουν περισσότερο από ένα χρόνο για την παράδοση.

Διαβάστε επίσης:  Redmi: συνεχίζονται οι δοκιμές σε κινητό με 10.000 mAh μπαταρία

Αυτό το τεράστιο ανεκτέλεστο έργο έχει θέσει τον Lei Jun στην ιδιαίτερη θέση να προτείνει ενεργά τον ανταγωνισμό του. Σε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε δημόσιες εκδηλώσεις, ο Διευθύνων Σύμβουλος έχει ενθαρρύνει τους πρόθυμους αγοραστές που δεν θέλουν να περιμένουν να εξετάσουν εναλλακτικές λύσεις. Η λίστα με τα προτεινόμενα ηλεκτρικά οχήματα περιλαμβάνει μοντέλα από τις XPeng και Li Auto, και, φυσικά, το Tesla Model Y – το ίδιο αυτοκίνητο που η ομάδα του αποσυναρμολόγησε τόσο προσεκτικά για να πάρει ένα προβάδισμα.


-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.

-----------
[Πηγή] :
Total
0
Shares
Related Posts