Πριν από το επίσημο ντεμπούτο του, το πλήρως ανασχεδιασμένο MG4 EV εμφανίζεται ήδη στις αντιπροσωπείες σε όλη την Κίνα. Το ανανεωμένο μοντέλο είναι η άμεση απάντηση της SAIC Motor στο πολύ δημοφιλές BYD Dolphin. Με φρέσκο σχεδιασμό, μεγαλύτερο πλαίσιο και νέα τεχνολογία μπαταρίας, η MG καθιστά σαφές ότι παίρνει στα σοβαρά τον προσιτό χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων.
Από έξω, το νέο MG4 EV είναι μια τεράστια απόκλιση από τον προκάτοχό του. Οι σχεδιαστές της MG έχουν εξομαλύνει το μπροστινό μέρος, δίνοντάς του μια πιο στρογγυλεμένη και μοντέρνα εμφάνιση και ένα φωτιζόμενο λογότυπο MG – ένα χαρακτηριστικό που γίνεται συνηθισμένο σε πολλά νέα ηλεκτρικά οχήματα.
Οι προβολείς έχουν πλέον ένα ξεχωριστό σχήμα σταγόνας και ο κάτω προφυλακτήρας έχει ανασχεδιαστεί με τραπεζοειδή εισαγωγή αέρα, δίνοντας στο αυτοκίνητο μια πιο σπορτίφ στάση. Το πίσω μέρος του οχήματος διαθέτει ένα πίσω φως πλήρους πλάτους με σχέδιο σε σχήμα βέλους. Το αυτοκίνητο πατάει σε ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με σχέδιο που περιγράφεται ως “στυλ πετάλου”.
Πέρα από τη φρέσκια εμφάνιση, το νέο MG4 EV έχει επίσης μεγαλώσει. Έχει πλέον μήκος 4.395 mm, πλάτος 1.842 mm και ύψος 1.551 mm. Το πιο σημαντικό είναι ότι το μεταξόνιό του, η απόσταση μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, έχει επεκταθεί στα 2.750 mm, καθιστώντας το νέο μοντέλο μεγαλύτερο τόσο από το απερχόμενο MG4 όσο και από τον βασικό ανταγωνιστή του, το BYD Dolphin (Dolphin Surf στην Ευρώπη).
Η καμπίνα δέχεται επίσης μια σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση. Το ταμπλό έχει μια καθαρή, συμμετρική διάταξη με μια εξέχουσα κεντρική οθόνη ψυχαγωγίας και μια ξεχωριστή ορθογώνια οθόνη για τον οδηγό. Το σύστημα τροφοδοτείται από το έξυπνο πιλοτήριο MG × Oppo, το οποίο λειτουργεί με ένα τσιπ Qualcomm 8155.
Χάρη στη συνεργασία με την Oppo, το νέο MG4 προσφέρει χαρακτηριστικά όπως προηγμένα φωνητικά χειριστήρια, βαθιά ενσωμάτωση εφαρμογών smartphone, ακόμη και πλοήγηση με χειρονομίες. Το εσωτερικό είναι φινιρισμένο με αναβαθμισμένα υλικά, όπως δερμάτινες επιφάνειες, χρωμιωμένα διακοσμητικά και ατμοσφαιρικό φωτισμό. Στα πρακτικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται μια ισχυρή βάση ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου 50W και ένας επιλογέας οδήγησης που εξοικονομεί χώρο, τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού.
Η MG έδωσε επίσης ιδιαίτερη προσοχή στην άνεση και την πρακτικότητα των επιβατών. Τα μπροστινά καθίσματα είναι νέες ενσωματωμένες μονάδες σπορ στυλ που διαθέτουν ηλεκτρική ρύθμιση, θέρμανση και εξαερισμό. Στο πίσω κάθισμα, οι επιβάτες επωφελούνται από ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο, το οποίο μεγιστοποιεί τον χώρο για τα πόδια του μεσαίου επιβάτη.
Οι πίσω αεραγωγοί, οι θύρες φόρτισης USB και μια μεγάλη πανοραμική οροφή με αναδιπλούμενο σκίαστρο ενισχύουν την εμπειρία της καμπίνας. Για πρακτικότητα, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε αναλογία 60:40 και το πορτμπαγκάζ διαθέτει μια έξυπνη διαμόρφωση τριών στρώσεων για να επιτρέπει πιο ευέλικτη αποθήκευση φορτίου.
Το νέο MG4 EV βρίσκεται σε πλατφόρμα με κίνηση στους πίσω τροχούς. Ένας μόνο ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στο πίσω μέρος παράγει 120 kW, που μεταφράζεται σε περίπου 163 ίππους. Το όχημα είναι κατασκευασμένο με σύστημα δομικής μπαταρίας κυψέλης-προς-αμάξωμα (CTB), όπου η μπαταρία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του πλαισίου του αυτοκινήτου. Για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας, το MG4 EV θα λανσάρει τεχνολογία ημι-στερεάς μπαταρίας.
Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με μπαταρία 70 kWh σε δύο εκδόσεις, προσφέροντας αυτονομία CLTC 437 km και 537 km αντίστοιχα. Όταν έρθει η ώρα της επαναφόρτισης, το σύστημα υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση που μπορεί να ανεβάσει την μπαταρία από 30% σε 80% σε περίπου 20 λεπτά. Η επίσημη προπώληση για το νέο MG4 EV ξεκινά στις 5 Αυγούστου, με την πλήρη κυκλοφορία του να αναμένεται στις αρχές Σεπτεμβρίου.
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
-----------