Ενώ ένα μοναχικό, αθόρυβο Xiaomi SU7 Ultra κινείται ήσυχα στους δρόμους του Μονάχου με γερμανικές πινακίδες, μια καταιγίδα μαίνεται πίσω στην πατρίδα του. Καθώς οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές βλέπουν για πρώτη φορά επίσημα το sedan υψηλών επιδόσεων SU7, εκατοντάδες χιλιάδες Κινέζοι καταναλωτές διψούν να αποκτήσουν το πρώτο ηλεκτρικό SUV της εταιρείας, το YU7, δημιουργώντας μια ζήτηση που έχει εκπλήξει τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Xiaomi έχει επίσημα καταχωρίσει και ξεκινήσει τις δημόσιες δοκιμές του SU7 Ultra στην Ευρώπη, με ένα μοντέλο παραγωγής να κυκλοφορεί πλέον νόμιμα στο Μόναχο. Το όχημα, με πινακίδα κυκλοφορίας “M SU7088E”, αντιπροσωπεύει το πρώτο απτό βήμα της εταιρείας προς μια μελλοντική ευρωπαϊκή κυκλοφορία. Ο Lu Weibing, βασικό στέλεχος της Xiaomi, βρέθηκε προσωπικά στο Μόναχο για να δοκιμάσει το όχημα. Οι υποψήφιοι Ευρωπαίοι αγοραστές δεν πρέπει να αγωνιούν όμως. Η επίσημη διαθεσιμότητα του Ultra είναι πολύ μακριά. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun, έχει δηλώσει ότι η παγκόσμια ώθηση δεν αναμένεται τουλάχιστον πριν από το 2027. Προς το παρόν, αυτό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με γερμανική άδεια κυκλοφορίας χρησιμεύει ως μονάδα τεχνικής επικύρωσης, ένα σχολαστικά σχεδιασμένο teaser για μια αγορά που σχεδιάζει τελικά να κατακτήσει. Το ίδιο το SU7 Ultra είναι ένα μεσαίου έως μεγάλου μεγέθους ηλεκτρικό sedan με μήκος 4.997 mm και μεταξόνιο 3.000 mm. Έχει βάρος περίπου 2.205 kg και εντυπωσιακά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,195. Τα στοιχεία απόδοσης είναι σοβαρά: επιτάχυνση 0-100 km/h σε 1,98 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 350 km/h, χάρη σε ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης 1.548 ίππων που έχει δοκιμαστεί στην απαιτητική πίστα του Nürburgring. Η ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται από μια μπαταρία CATL Qilin II 93,7 kWh που λειτουργεί με αρχιτεκτονική 897 volt, παρέχοντας αυτονομία CLTC έως και 630 km.
Πίσω στην Κίνα, η κυκλοφορία του SUV Xiaomi YU7 ήταν ένα φαινόμενο. Μέσα στις πρώτες 72 ώρες, η εταιρεία έλαβε λίγο κάτω από 300.000 παραγγελίες. Η ζήτηση είναι τόσο συντριπτική που ο χρόνος αναμονής για την παράδοση έχει φτάσει τις 62 εβδομάδες – δηλαδή σχεδόν 15 μήνες αναμονής. Η πρώτη παρτίδα αυτών των πολυαναμενόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραδόθηκε στις 6 Ιουλίου, με τον ιδρυτή της εταιρείας Lei Jun να παρευρίσκεται προσωπικά στην τελετή για να ευχαριστήσει τους πρώτους πελάτες. Αυτή η ιστορία άμεσης επιτυχίας υποστηρίζεται από μια συναρπαστική γκάμα προϊόντων με ανταγωνιστικές τιμές. Το YU7 διατίθεται σε τρεις εκδόσεις. Το βασικό YU7 Standard διαθέτει έναν μονό πίσω κινητήρα που παράγει 235 kW (315 hp), μια μπαταρία 96,2 kWh που επαρκεί για 830 km (CLTC) και τιμή 253.500 RMB (περίπου 30.200 €). Το μεσαίας κατηγορίας YU7 Pro διαθέτει σύστημα τετρακίνησης με δύο κινητήρες για συνδυασμένη ισχύ 365 kW (489 hp), αυτονομία 770 km από την μπαταρία των 96,2 kWh και κοστίζει 279.900 RMB (33.340 €). Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το YU7 Max, ένα μοντέλο με τετρακίνηση με ισχύ 508 kW (681 hp), χρόνο επιτάχυνσης 0-100 km/h σε 3,23 δευτερόλεπτα, μεγαλύτερη μπαταρία 101,7 kWh για αυτονομία 760 km και τιμή 329.900 RMB (39.300 €).
Για να ανταποκριθεί στην απίστευτη ζήτηση, το YU7 συναρμολογείται στο ίδιο εργοστάσιο με το sedan SU7, καθώς το ειδικό εργοστάσιο δεύτερης φάσης δεν έχει ακόμη ξεκινήσει τη λειτουργία του. Η δοκιμή των συνθηκών σε μια ώριμη αγορά όπως η Ευρώπη, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζει μια εκρηκτική εγχώρια ζήτηση, δείχνει το μέγεθος της φιλοδοξίας της Xiaomi καθώς μετατρέπεται από εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης σε γίγαντα ηλεκτρικών οχημάτων.
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------