Το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της Xiaomi, το YU7, έτυχε θερμής υποδοχής, εξασφαλίζοντας έναν εκπληκτικό αριθμό παραγγελιών μέσα σε λίγες ώρες και υποδεικνύοντας μια πιθανή ανατροπή για τους καθιερωμένους παίκτες. Μόλις 72 ώρες μετά το ντεμπούτο του στις 26 Ιουνίου, τα 351 καταστήματα λιανικής της Xiaomi σε όλη την Κίνα ανέφεραν περίπου 280.800 έως 315.900 δεσμευμένες παραγγελίες για το YU7. Και αυτές είναι σοβαρές παραγγελίες που υποστηρίζονται από μη επιστρέψιμες προκαταβολές. Η εταιρεία επιβεβαίωσε επίσημα ότι μέσα στις πρώτες 18 ώρες, είχε εξασφαλίσει 240.000 παραγγελίες, συμπεριλαμβανομένων των online κρατήσεων. Αυτό σημαίνει ότι η Xiaomi έχει ουσιαστικά πουλήσει ολόκληρη την παραγωγική της ικανότητα μέχρι τις αρχές του 2027, αφήνοντας τους αγοραστές με χρόνο αναμονής έως και 56 εβδομάδες.
Η Xiaomi αντιμετωπίζει τεράστιο έργο της κλιμάκωσης παραγωγής για να καλύψει αυτήν την απίστευτη ζήτηση. Η εταιρεία λειτουργεί δύο εργοστάσια στο Πεκίνο, το F1 και το F2, με συνολική χωρητικότητα 300.000 οχημάτων ετησίως. Τα σχέδια για επέκταση βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά η τρέχουσα καθυστέρηση σημαίνει μεγάλη αναμονή για τους πελάτες και τεράστια πίεση στο μέτωπο της κατασκευής. Η εκρηκτική είσοδος του YU7 έχει αναμφισβήτητα θέσει σε κίνδυνο την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά η μακροπρόθεσμη επιτυχία του θα εξαρτηθεί από το αν η Xiaomi μπορεί να κατασκευάσει αυτά τα οχήματα αρκετά γρήγορα χωρίς να διακυβεύσει την ποιότητα που έχει δημιουργήσει αυτό το αρχικό κύμα ενθουσιασμού.
Xiaomi YU7: το νέο standard στην αγορά EV αυτοκινήτων!
Μετά τον ενθουσιασμό που δημιουργήθηκε από το πρώτο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, το SU7 sedan, ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi έχει τραβήξει επίσημα το περιτύλιγμα από το δεύτερο πρότζεκτ το Xiaomi YU7 SUV. Αυτή η νέα καταχώρηση δεν είναι απλώς μια συνέχεια του πρώτου μοντέλου. Είναι μια τεράστια αναβάθμιση στην αγορά EV, που κοντράρει καθιερωμένους ηγέτες αυτής όπως το μοντέλο Tesla Y. Με εντυπωσιακές προδιαγραφές, έντονη έμφαση στην τεχνολογία και ελκυστική τιμολόγηση, το YU7 σηματοδοτεί ότι η Xiaomi είναι έτοιμη να αναλάβει το προβάδισμα στην EV αγορά αυτοκινήτου.
Το YU7 (το οποίο σημαίνει “ιππασία στον άνεμο” στα Μανδαρινά) κάνει την παρουσία του γνωστή με το μέγεθος του. Έχει μήκος 4.999 mm, πλάτος 1.996 mm και ύψος 1.608 mm και στηρίζεται σε ένα μακρύ μεταξόνιο 3.000 mm. Αυτό του δίνει ένα μεγαλύτερο αποτύπωμα από πολλούς από τους αντιπάλους του. Η Xiaomi θα προσφέρει τρεις ξεχωριστές εκδόσεις του ηλεκτρικού SUV. Η σύνθεση ξεκινά με το βασικό μοντέλο πίσω κίνησης (RWD), εξοπλισμένο με έναν μόνο κινητήρα που παράγει 235 κιλοβάτ (320 ίππους) και ροπή 528 nm. Αυτή η έκδοση entry-level επιταχύνει από 0 έως 100 km/h στα 5,88 δευτερόλεπτα. Εάν θέλετε περισσότερη απόδοση, το μοντέλο Dual-Motor All-Wheel-Drive (AWD) ανεβάζει αρκετά το παιχνίδι. Παρέχει συνδυασμένη ροπή 365 kW (496 hp) και ροπής 690 nm, μειώνοντας τον χρόνο 0-100 km/h σε μόλις 4,27 δευτερόλεπτα. Στην κορυφή βρίσκεται το Yu7 Max AWD. Αυτή η flagship έκδοση απελευθερώνει 508 kW (690 hp) και 866 nm ροπής, εκτοξεύοντας το SUV από 0 έως 100 km/h σε 3,23 δευτερόλεπτα μετατρέποντας το οικογενειακό αυτοκίνητο σε supercar, φθάνοντας σε μέγιστη ταχύτητα 253 km/h. Το βασικό και το Pro μοντέλο περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 240 km/h τελικής ταχύτητας.
Το άγχος της εμβέλειας παραμένει βασική ανησυχία για τους αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η Xiaomi έχει κάνει σαφώς την εργασία της στον τομέα. Όλα τα μοντέλα YU7 είναι χτισμένα σε μια σύγχρονη πλατφόρμα υψηλής τάσης 800 volt, επιτρέποντας εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση. Το βασικό και το Pro μοντέλο είναι εξοπλισμένα με μπαταρία φωσφορικού λιθίου 96,3 kWh (LFP). Αυτό το πακέτο παρέχει ένα εντυπωσιακό εύρος CLTC με 835 χλμ για το μοντέλο RWD και 770 km για το AWD Pro. Το μοντέλο μέγιστης απόδοσης παίρνει τη μεγαλύτερη μπαταρία στην οικογένεια. Στα 101,7 kWh, αυτό το πακέτο τριμερούς λιθίου (NMC) προσφέρει μια ακόμα γενναιόδωρη σειρά CLTC 760 χλμ. Η γρήγορη φόρτιση από 10% έως 80% μπορεί να διαρκέσει μόλις 12 έως 21 λεπτά, αλλά αυτό εξαρτάται από το μοντέλο και τον ίδιο τον φορτιστή DC.
Το εσωτερικό είναι όπου το υπόβαθρο της Xiaomi ως καταναλωτικής ηλεκτρονικής εταιρείας πραγματικά ξεπερνάει ότι έχουμε δει σε άλλα αυτοκίνητα. Ο πίνακας ελέγχου κυριαρχείται από μια τεράστια πανοραμική οθόνη “Hypervision” πλάτους 1,1 μέτρου κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ που αποτελείται από τρεις οθόνες με 1.200 NITs φωτεινότητας. Αυτή η τεράστια οθόνη, που τροφοδοτείται από ένα ισχυρό τσιπ Agx Thor Nvidia Drive, χρησιμεύει ως κεντρικός κόμβος για όλες τις λειτουργίες του οχήματος. Χρειαζόμαστε ώρες να περιγράψουμε τις ικανότητες του κεντρικού panel ελέγχου του αυτοκινήτου – θα πούμε μόνο ότι είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έχει επιλογή «μυστικότητας» όπου κλείνουν όλα τα ηλεκτρονικά τα ηχεία και οι κάμερες για όταν θέλετε προσωπικό χρόνο στο αυτοκίνητο μόνοι σας ή με… παρέα.
Η άνεση είναι μια άλλη προτεραιότητα. Τα μπροστινά προαιρετικά καθίσματα «μηδενικής βαρύτητας» είναι τυλιγμένα σε δέρμα Nappa, ικανά να ξαπλώνουν σε 123 μοίρες και να προσφέρουν λειτουργίες μασάζ. Τα πίσω καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά μέχρι 135 μοίρες. Για μια τελική πινελιά πολυτέλειας, οι αγοραστές μπορούν να προσθέσουν ένα ενσωματωμένο χώρο 4,6 λίτρων που μπορεί να ψύξει ή να θερμαίνει το περιεχόμενό του. Ο ήχος βγαίνει από ένα σύστημα υψηλής ποιότητας 25 ηχείων με το Dolby Atmos για μια εντυπωσιακή υγιή εμπειρία.
Η Xiaomi περιλαμβάνει επίσης στο YU7 μια εκτεταμένη σουίτα τεχνολογίας και χαρακτηριστικά ασφαλείας. Όλα τα μοντέλα έρχονται στάνταρ με Lidar και ένα ραντάρ κύματος 4D χιλιοστών για να υποστηρίξουν το προηγμένο σύστημα οδήγησης της εταιρείας. Το σώμα “Armor-Cage” του οχήματος χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό από κράματα χάλυβα και αλουμινίου υψηλής αντοχής, συμπεριλαμβανομένου ενός χαλύβδινου κυλίνδρου ύψους 2.200 MPa για ενισχυμένη προστασία των επιβατών.
Τα πακέτα μπαταριών είναι τα ίδια θωρακισμένα με αλεξίσφαιρα επικάλυψη! Για πρόσθετη ευκολία και ασφάλεια, το YU7 διαθέτει εκτεταμένη ενσωμάτωση με το οικοσύστημα της Apple, επιτρέποντας σε ένα iPhone να λειτουργεί ως ψηφιακό κλειδί UWB. Ο βοηθός φωνής “Xiaoai” μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και εκτός του αυτοκινήτου για να εκτελέσει εργασίες όπως το άνοιγμα του κορμού ή τον έλεγχο του καιρού.
Αλλά όλη αυτή η τεχνολογία και η άνεση δεν θα ήταν πολύ χρήσιμο αν το YU7 είχε τιμές ως πολυτελές ηλεκτρικό SUV. Ευτυχώς, αυτή είναι η Xiaomi και η εταιρεία ήταν πολύ προσεκτική με τη στρατηγική τιμολόγησης. Αν πάει πολύ ψηλά θα κινδυνεύσει να χάσει τους πελάτες. Αν πάει πολύ χαμηλά το YU7 θα είχε λίστες αναμονής που εκτείνονται για χρόνια. Η Xiaomi κρατούσε τις τιμές μυστικές τους τελευταίους μήνες και τελικά χθες τις αποκάλυψε στο κοινό:
Xiaomi YU7 | Xiaomi YU7 Pro | Xiaomi YU7 Max | |
---|---|---|---|
Battery size | 96.5 kWh | 96.5 kWh | 101.7 kWh |
CLTC range | 835 km | 770 km | 760 km |
Power output | 320 hp | 496 hp | 690 hp |
0-100 km/h | 5.88 s | 4.27 s | 3.23 s |
Top speed | 240 km/h | 240 km/h | 253 km/h |
Drive | RWD | AWD | AWD |
DC charging 10 to 80% | 21 minutes | 21 minutes | 12 minutes |
Price RMB | RMB 253,500 (€30,150) | RMB 279,900 (€33,300) | RMB 329,900 (€39,240) |
Με τον συνδυασμό απόδοσης, εμβέλειας και της πλούσιας σε χαρακτηριστικά καμπίνας, το Xiaomi YU7 μοιάζει με μια άλλη επιτυχία. Με αυτές τις τιμές, δεν υπάρχει αμφιβολία εάν η Xiaomi μπορεί να κλέψει τους πελάτες του Tesla Model Y. Το YU7 φαίνεται έτοιμο να συνεχίσει την επιτυχία του SU7 και αναμένουμε μία ή δύο ημέρες πριν η εταιρεία μοιραστεί μαζί μας τους πρώτους επίσημους αριθμούς παραγγελιών. Αυτοί οι αριθμοί απλά θα μας επιβεβαιώνουν ότι η Xiaomi είναι το επόμενο πρότυπο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Δείτε ένα βίντεο από τους πρώτους reviewers του αυτοκινήτου για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα:
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------