Ένα αναπάντεχο πρόβλημα φαίνεται πως αντιμετωπίζουν ορισμένοι κάτοχοι του Xiaomi 12T, καθώς μετά την πολυαναμενόμενη αναβάθμιση στο HyperOS, εμφανίζεται το bug της μαύρης οθόνης η οθόνη της συσκευής απλά… σβήνει. Η Xiaomi, αναγνωρίζοντας την αναστάτωση, έδρασε άμεσα, θέτοντας σε παύση τη διάθεση συγκεκριμένων εκδόσεων του λογισμικού της, σε μια προσπάθεια να περιορίσει το φαινόμενο και να προστατεύσει την εμπειρία των χρηστών της. Η κίνηση αυτή δείχνει την προσήλωση της εταιρείας στην ποιότητα, αλλά ταυτόχρονα αποκαλύπτει μια ενδιαφέρουσα πτυχή του προβλήματος.
Οι «Παγωμένες» Αναβαθμίσεις και η Έρευνα σε Βάθος
Η εταιρεία επιβεβαίωσε την προσωρινή αναστολή δύο εκδόσεων του HyperOS που προορίζονταν για το Xiaomi 12T:
- OS2.0.5.0.VLQIDXM
- OS2.0.7.0.VLQMIXM
Και οι δύο αυτές εκδόσεις είχαν ξεκινήσει να διανέμονται σταδιακά σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, μια συνήθης πρακτική για να εντοπιστούν τυχόν απρόβλεπτα σφάλματα πριν την ευρεία κυκλοφορία. Όταν άρχισαν να εμφανίζονται οι αναφορές για τη «μαύρη οθόνη», η Xiaomi πάτησε φρένο για να εξετάσει τι ακριβώς συμβαίνει.
Τα πρώτα ευρήματα της τεχνικής ομάδας είναι αποκαλυπτικά. Όπως όλα δείχνουν, το πρόβλημα δεν είναι αμιγώς λογισμικό, αλλά συνδέεται άμεσα με το hardware. Συγκεκριμένα, η έρευνα έδειξε πως τουλάχιστον δύο από τις συσκευές που παρουσίασαν το σφάλμα είχαν υποστεί ανεπίσημη επισκευή της οθόνης. Ένα τρίτο περιστατικό βρίσκεται ακόμα υπό εξέταση, ενισχύοντας την υπόνοια ότι οι μη εξουσιοδοτημένες παρεμβάσεις στο υλικό της συσκευής ενδέχεται να προκαλούν ασυμβατότητα με το νέο λογισμικό.
HyperOS και… το bug της μαύρης οθόνης
Η αποκάλυψη αυτή φέρνει στο προσκήνιο ένα κρίσιμο ζήτημα της σύγχρονης τεχνολογίας: τη σχέση μεταξύ κατασκευαστών, λογισμικού και επισκευών από μη εξουσιοδοτημένα κέντρα. Ενώ οι κάτοχοι συσκευών αναζητούν συχνά πιο οικονομικές λύσεις για επισκευές, η χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών μπορεί να οδηγήσει σε απρόβλεπτες δυσλειτουργίες.
Η Xiaomi ερευνά τώρα διεξοδικά για να διαπιστώσει αν υπάρχει άμεση αιτιώδης σχέση μεταξύ των επισκευών αυτών και της συμπεριφοράς του HyperOS. Στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι η τελική λύση που θα δοθεί θα είναι ακριβής και αποτελεσματική, χωρίς να αφήνει περιθώρια για παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.
Τι Πρέπει να Κάνουν οι Κάτοχοι Xiaomi 12T
Η εταιρεία εργάζεται εντατικά για την ανάπτυξη στοχευμένων λύσεων και έχει ήδη βελτιώσει τα διαγνωστικά της εργαλεία για την καλύτερη αντιμετώπιση του ζητήματος. Εάν είστε κάτοχος ενός Xiaomi 12T και αντιμετωπίζετε το πρόβλημα της μαύρης οθόνης, η σύσταση είναι σαφής: επικοινωνήστε άμεσα με τα επίσημα κανάλια υποστήριξης της Xiaomi. Εκεί θα λάβετε εξατομικευμένη βοήθεια και καθοδήγηση.
Για όσους αναζητούν ασφαλείς και επαληθευμένες αναβαθμίσεις, η Xiaomi συνιστά τη λήψη λογισμικού αποκλειστικά από αξιόπιστες πηγές. Η σωστή συντήρηση και η επιλογή εξουσιοδοτημένων κέντρων για οποιαδήποτε επισκευή παραμένουν η καλύτερη εγγύηση για τη μακροζωία και την ομαλή λειτουργία της συσκευής σας.
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------