Meizu: επιστροφή και «κόντρα» με Xiaomi!

Σε μια τολμηρή κίνηση που υποδηλώνει έντονο ανταγωνισμό για τη θέση της Xiaomi στην παγκόσμια αγορά smartphone, η Meizu εισήλθε και πάλι επίσημα στη διεθνή αγορά. Η κινεζική εταιρεία, η οποία αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό την ομπρέλα της Xingji Meizu, αφού εξαγοράστηκε από τον γίγαντα αυτοκινήτων Geely, παρουσίασε μια εκπληκτική σειρά smartphones, φορητών συσκευών και έξυπνων οικιακών συσκευών σε μια περίτεχνη εκδήλωση παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στο Ντουμπάι. Η στρατηγική επανείσοδος είναι μια σημαντική τροπή των γεγονότων για τον πολυσύχναστο χώρο, στον οποίο κυριαρχεί η Xiaomi στις περισσότερες διεθνείς αγορές τα τελευταία χρόνια.

Νέα σειρά προϊόντων

Η κυκλοφορία στο Ντουμπάι υπογράμμισε την πολύπλευρη προσέγγιση της Meizu στον ανταγωνισμό με κατεστημένους παίκτες όπως η Xiaomi και η Oppo μέσω πολλών κατηγοριών συσκευών:

  • Smartphones: Meizu 21, Meizu Note 22, Mblu 21, Mblu 22 Pro και AI-centric Meizu Lucky 08
  • Φορητές συσκευές: έξυπνα γυαλιά StarV Air2 και έξυπνος δακτύλιος StarV Ring2
  • Τεχνολογία αυτοκινήτου: Ενσωμάτωση του Flyme Auto σε οχήματα από την Geely

Αυτό το χαρτοφυλάκιο πολλαπλών συσκευών αντανακλά τον στόχο της Meizu να ανταγωνιστεί μετωπικά τη φιλοσοφία του οικοσυστήματος της Xiaomi, όπου διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων σχηματίζουν μια αλληλένδετη εμπειρία χρήστη.

Στρατηγική ταχείας παγκόσμιας επέκτασης

Tα προϊόντα της Meizu πωλούνται ήδη σε περισσότερες από 30 χώρες σε αγορές Ασίας-Ειρηνικού, Λατινικής Αμερικής, Μέσης Ανατολής, Κεντρικής Ασίας και Ευρώπης. Αυτή η επιθετική ώθηση θυμίζει πώς η Xiaomi επεκτάθηκε για να κερδίσει την παγκόσμια παρουσία της. Ο οδικός χάρτης για την εταιρεία περιλαμβάνει την είσοδο σε μεγάλες αγορές κατά το 1ο τρίμηνο του 2025:

  • Νοτιοανατολική Ασία: Φιλιππίνες, Ινδονησία, Βιετνάμ
  • Νότια Ασία: Σρι Λάνκα
  • Ωκεανία: Αυστραλία
Διαβάστε επίσης:  HyperOS 3: επαναφέρει λειτουργία μετά από απαίτηση κοινού

Αυτές οι αγορές υπήρξαν βάσεις για τη Xiaomi, πράγμα που σημαίνει ότι η Meizu στοχεύει συγκεκριμένα στην εδραιωμένη βάση χρηστών του αντιπάλου της.

Έμφαση στην Τεχνολογική Καινοτομία

Απόδειξη της αφοσίωσής της στην τεχνολογία αιχμής, η διεθνής έκδοση των έξυπνων γυαλιών StarV Air2 της Meizu διαθέτει δυνατότητα μετάφρασης στα αραβικά, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των υποστηριζόμενων γλωσσών μετάφρασης σε πραγματικό χρόνο σε 14. Αντικατοπτρίζει τη ζήτηση των καταναλωτών που καθορίζεται από τα προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης της Xiaomi. Με την υποστήριξη της Geely στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Meizu χρησιμοποιεί επίσης το Flyme Auto για να φέρει την τεχνολογία της σε οχήματα που πωλούνται στη Μέση Ανατολή, την Ανατολική Ευρώπη και την Ασία-Ειρηνικό, παρέχοντας ένα μοναδικό πλεονέκτημα που αυτή τη στιγμή δεν έχει αντίστοιχο η Xiaomi.


-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.

-----------
[Πηγή] :
Total
0
Shares
Related Posts