Η Skoda αποκάλυψε το ταχύτερο όχημα παραγωγής της μέχρι σήμερα, το Elroq vRS. Αυτό το ηλεκτρικό οικογενειακό crossover καταρρίπτει τα προηγούμενα σημεία αναφοράς επιδόσεων που έθεσε η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία. Το νέο μοντέλο υπόσχεται έναν συναρπαστικό συνδυασμό ταχύτητας και ηλεκτρικής απόδοσης. Το Elroq vRS έχει τον ίδιο κινητήρα διπλού κινητήρα που χρησιμοποιεί το VW ID.4 GTX. Αποδίδει ισχυρά 250 kW (340 hp) και ωθεί το Elroq από το μηδέν στα 100 km/h σε αρκετά γρήγορη 5,4 δευτερόλεπτα. Είναι ακριβώς τον ίδιο χρόνο που καταφέρνει να πετύχει το VW ID.4 GTX και το Elroq ξεπερνά το Enyaq RS κατά 0,1 δευτερόλεπτα.
Αν και το Elroq vRS μοιράζεται την πλατφόρμα MEB και τη ρύθμιση διπλού κινητήρα με το ID.4, η Skoda ισχυρίζεται ότι το έχει ρυθμίσει για βελτιωμένη απόδοση. Ένα σπριντ στα μέσα πέντε δευτερολέπτων μπορεί να μην σπάσει τα ρεκόρ στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων, αλλά τοποθετεί το Elroq vRS ως σοβαρό ανταγωνιστή έναντι πολλών σπορ χάτσμπακ με κινητήρα ICE. Η Skoda εστίασε επίσης στη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς του vRS, με αναθεωρημένο σύστημα διεύθυνσης, αναβαθμισμένα φρένα, προαιρετική προσαρμοζόμενη ανάρτηση και χαμηλότερο ύψος οδήγησης. Αυτές οι τροποποιήσεις υπόσχονται μια πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία σε σύγκριση με τα στάνταρ μοντέλα Elroq με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Το Elroq vRS χρησιμοποιεί μεγάλους τροχούς 21 ιντσών και στο εσωτερικό του διαθέτει επένδυση από μικροΐνες Suedia με πράσινες ραφές, διάτρητο δερμάτινο τιμόνι και σπορ καθίσματα που προσφέρουν προαιρετική λειτουργία μασάζ. Όπως συμβαίνει με κάθε EV με προσανατολισμό τις επιδόσεις, το Elroq vRS παρουσιάζει μια μικρή πτώση στην εμβέλεια σε σύγκριση με τα λιγότερο ισχυρά αντίστοιχά του. Το μοντέλο vRS, με την μπαταρία 79 kWh, διεκδικεί αυτονομία 550 km, που είναι ελαφρώς μικρότερη από τα 560 km του Elroq 85. Ευτυχώς, το Skoda το Elroq vRS μπορεί επίσης να φορτίσει έως και 185 kW. Αυτό μεταφράζεται σε 10-80% χρόνο φόρτισης 26 λεπτών, σε σύγκριση με τα 28 λεπτά άλλων μοντέλων Elroq.
Η εταιρεία δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη επίσημα τις τιμές, αλλά δεν θα εκπλαγούμε αν αυτός ο δαίμονας σπρώξει τα 60.000 ευρώ προς τα πάνω, καθώς η έκδοση 85x κοστίζει ήδη 54.610 ευρώ στην Ευρώπη. Και 60.000 ευρώ είναι πολλά χρήματα για την «οικονομική» Τσέχικη μάρκα…
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.