Η BMW i3 Neue Klasse είναι το πιο σημαντικό επερχόμενο μοντέλο της εταιρείας και επενδύει τεράστιους πόρους στη νέα πλατφόρμα και τη ρετρό φουτουριστική της εμφάνιση. Το ArenaEV εντόπισε το μοντέλο που υποτίθεται ότι θα γίνει η νέα Σειρά 3, το πιο δημοφιλές μοντέλο στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας. Μια καμουφλαρισμένη έκδοση ήταν υπό δοκιμή και η έκδοση τράβηξε φωτογραφίες από τις δοκιμές της. Τα τελευταία χρόνια, ο κανόνας είναι η BMW να έχει την ίδια σχεδίαση τόσο για τα ICE όσο και για πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα για να ελαχιστοποιήσει το κόστος παραγωγής. Και ενώ η σχεδιαστική γλώσσα Neue Klasse θα μεταφερθεί σε ορισμένα μοντέλα ICE, η πλατφόρμα είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρική και η πιο ισχυρή έκδοση φημολογείται ότι είναι μια πλήρως ηλεκτρική M3 για πρώτη φορά.
Το camo καλύπτει σε κάποιο βαθμό τις γραμμές του αμαξώματος του οχήματος, αλλά έχουμε ακόμα μια ιδέα για τις αναλογίες του. Επίσης, το ίδιο το γεγονός ότι βλέπουμε πρωτότυπα σε κίνηση σε δημόσιους δρόμους μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα – το i3 Neue Klasse είναι σχεδόν έτοιμο για παραγωγή. Κοιτάζοντας το από μπροστά, το i3 Neue Klasse φαίνεται να είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το concept. Η κλασική μάσκα της εταιρείας ενσωματώνει τώρα και τους προβολείς, κάνοντάς τους να εμφανίζονται ως μια τεράστια μονάδα, απλώνοντας σχεδόν ολόκληρο το μπροστινό μέρος του i3 Neue Klasse. Το αν θα υπάρξει κάποιο στοιχείο για να χωρίσουν τα δύο παραμένει μυστήριο λόγω του camo, αλλά φαίνεται απίθανο.
Ένα πράγμα που ξεχωρίζει στη σχεδίαση είναι το Hofmeister Kink, για το οποίο είναι τόσο διάσημα τα μοντέλα BMW και τα κάνει τόσο διακριτά ακόμα και στο πλάι. Δεν υπήρχε στο πρωτότυπο και το όχημα φαινόταν άβολο. Ωστόσο, αυτό το test όχημα φαίνεται να το έχει, καθιστώντας πολύ πιο εύκολο να αναγνωριστεί ως μέλος της οικογένειας BMW.
Τα πίσω φώτα επίσης δεν φαίνεται να είναι τόσο ενοχλητικά μεγάλα όσο η αρχική σχεδίαση. Η BMW κινήθηκε σε ένα πιο παραδοσιακό στενό σχήμα, παρόμοιο με αυτά της τρέχουσας Σειρά 5. Η κλίση πίσω από τις πόρτες του συνοδηγού φαίνεται να είναι λιγότερο απότομη και να προσθέτει για άλλη μια φορά μια πιο χαρακτηριστική σιλουέτα. Όπως είναι αναμενόμενο, η πολύ ριζοσπαστική φιλοσοφία μειώθηκε λίγο για το έτοιμο μοντέλο παραγωγής και αυτό δεν είναι κακό.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τους κινητήρες και τους αριθμούς απόδοσης. Η BMW υπόσχεται ότι η Neue Klasse θα φέρει σημαντικές βελτιώσεις εκεί. Αν πάρουμε το τρέχον BMW i4 eDrive40 ως σημείο αναφοράς, αυτό θα υποδηλώνει ότι κοιτάμε πάνω από 600 km αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση και 10% έως 80% χρόνους φόρτισης περίπου 20 λεπτών.
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------