Η Volkswagen τράβηξε την αυλαία του ID.Every1 concept, μια προεπισκόπηση του επερχόμενου βασικού επιπέδου EV. Ήταν καιρός η αυτοκινητοβιομηχανία να αναγνωρίσει την ανάγκη για πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να τονώσει την ευρεία υιοθέτηση και να διορθώσει την προβληματική της επιχείρηση. Με στόχο να καλύψει το κενό στο χαμηλότερο εύρος τιμών, η Volkswagen σχεδιάζει να παρουσιάσει τα ID.2 και ID.1, με το ID.Every1 να είναι προφανώς η προεπισκόπηση του τελευταίου. Το ID.1, που θα κυκλοφορήσει περίπου το 2027, προβλέπεται να έχει αρχική τιμή περίπου 20.000 €.

Volkswagen ID.Every1

Η Volkswagen σχεδιάζει το ID.Every1 σχεδόν τρία χρόνια. Πίσω στο 2022, είδαμε πρώτα αυτό που υποτίθεται ότι θα ήταν το μελλοντικό ID.1, αλλά μετά τα πράγματα ήταν ήσυχα. Η Cupra άνοιξε το ρυθμό με το μοντέρνο Raval των 222 ίππων, το οποίο έρχεται στην αγορά αργότερα φέτος. Το concept ID.Every1 σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τα μικρά ηλεκτρικά οχήματα της Volkswagen, αντικαθιστώντας ουσιαστικά το e-up που διακόπηκε. Το νέο μοντέλο είναι σημαντικά μεγαλύτερο, με μήκος 3880 mm, δηλαδή 280 mm μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του. Συμπαγές στη φύση του, το ID.Every1 έχει σχεδιαστικά στοιχεία που θυμίζουν το κλασικό Golf πρώτης γενιάς, με επίπεδη γραμμή ζώνης και μαύρο γυαλιστερό πίσω πλαίσιο εμπνευσμένο από το αυθεντικό GTI. Το concept διαθέτει ζάντες 19 ιντσών, αλλά είναι πολύ απίθανο να φτάσουν στο μοντέλο παραγωγής.

Διαβάστε επίσης:  Luxeed R7: νέο μοντέλο από τις Huawei και Chery, με αυτονομία 1.627 km

Volkswagen ID.Every1

Στο εσωτερικό, το ID.Every1 υπόσχεται μια ευρύχωρη καμπίνα συγκρίσιμη με το βενζινοκίνητο Polo, με αρκετό χώρο για τέσσερις επιβάτες συν χωρητικότητα αποσκευών 305 λίτρων. Ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι η συρόμενη κεντρική κονσόλα, παρόμοια με το minivan ID.Buzz, και ένα σύστημα ράγας στην πλευρά του συνοδηγού για την τοποθέτηση διαφόρων αξεσουάρ. Το όχημα θα χρησιμοποιεί τη νέα αρχιτεκτονική λογισμικού της Volkswagen, εγείροντας ανησυχίες σχετικά με πιθανά προβλήματα που θα υιοθετήσουν πρώιμα, δεδομένων των θεμάτων λογισμικού της εταιρείας. Υπάρχει ένα ειδικό ταμπλό οργάνων και φυσικά κουμπιά για βασικές λειτουργίες, αλλά το concept υποδηλώνει επίσης πιθανές λειτουργίες που βασίζονται σε συνδρομή. Ένα αφαιρούμενο ηχείο Bluetooth και οι θύρες φόρτισης και στα δύο μπροστινά φτερά προσθέτουν στα μοναδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Τροφοδοτούμενο από έναν μόνο εμπρός τοποθετημένο κινητήρα απόδοσης 94 ίππων, το ID.Every1 έχει τελική ταχύτητα 130 km/h. Η Volkswagen υπολογίζει μια ελάχιστη αυτονομία 250 km, αν και συγκεκριμένες λεπτομέρειες της μπαταρίας παραμένουν άγνωστες. Το αυτοκίνητο μοιράζεται την πλατφόρμα MEB με το μεγαλύτερο ID.2, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει το επόμενο έτος. Τα μελλοντικά σχέδια περιλαμβάνουν μια έκδοση επιδόσεων GTI και μια παραλλαγή crossover, το ID.2X, επεκτείνοντας περαιτέρω τη σειρά.

Volkswagen ID.Every1

Το Volkswagen ID.Every1 είναι ένα μεγάλο βήμα προς πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συνδυάζοντας κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία με σύγχρονη τεχνολογία. Ο συνδυασμός πρακτικότητας, οικονομικής προσιτότητας και καινοτόμων χαρακτηριστικών του οχήματος σίγουρα θα προσελκύσει ένα ευρύ κοινό, αν προλάβει την Κινεζική και Αμερικανική κυριαρχία στο πεδίο. Η Volkswagen πρέπει να ανατρέψει τις δραστηριότητές της και το να φέρει στην αγορά το πιο προσιτό EV της σε δύο χρόνια δεν ακούγεται καλή απόφαση. Δύο χρόνια στον κόσμο των EV είναι πολλά – χρειάζεται μόνο να κοιτάξουμε πίσω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του 2023 για να δούμε το χάσμα των γενεών στην ανάπτυξη των οχημάτων.

Διαβάστε επίσης:  Xiaomi YU7: δείτε το φουτουριστικό ταμπλό του!

Volkswagen ID.Every1


-----------

Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.

-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.

-----------
[Πηγή] :