Η OnePlus έκανε μια σημαντική κίνηση για την αντιμετώπιση του προβλήματος με την «πράσινη γραμμή» που επηρεάζει αρκετές AMOLED οθόνες των smartphones της. Το συγκεκριμένο ζήτημα έχει προσελκύσει την προσοχή πολλών χρηστών, ειδικά στην Ινδία, καθώς πολλοί αναφέρουν την εμφάνιση μιας μόνιμης πράσινης γραμμής στις οθόνες των συσκευών τους.
Για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος, η OnePlus παρουσίασε ένα πρόγραμμα τριών σταδίων, ονόματι ‘OnePlus Green Line Worry-Free Solution’ το οποίο στοχεύει τόσο στη διόρθωση των υπαρχόντων προβλημάτων όσο και στην πρόληψη μελλοντικών εμφανίσεων.
Το Πρόγραμμα της OnePlus για το πρόβλημα της πράσινης γραμμής σε AMOLED οθόνες
Το πρόγραμμα της OnePlus για την αντιμετώπιση του προβλήματος με την πράσινη γραμμή σε οθόνες AMOLED, επικεντρώνεται σε τρεις κύριους τομείς:
- Βελτίωση της δομής της οθόνης.
- Ενίσχυση των ελέγχων ποιότητας.
- Προσφορά διευρυμένης εγγύησης για τις οθόνες.
1. Ενισχυμένη Δομή Οθόνης
Το πρώτο βήμα του προγράμματος περιλαμβάνει την ενσωμάτωση ενός νέου στρώματος, το “Enhanced Edge Bonding Layer,” σε όλες τις AMOLED οθόνες των μελλοντικών μοντέλων της OnePlus. Το νέο αυτό στρώμα χρησιμοποιεί υλικό στεγανοποίησης PVX στις άκρες της οθόνης, το οποίο δρα ως φραγμός για την αποτροπή της εισόδου υγρασίας και οξυγόνου σε κρίσιμα σημεία της οθόνης. Αυτή η βελτίωση αποσκοπεί στη σημαντική αύξηση της διάρκειας ζωής της οθόνης και στη μείωση της πιθανότητας εμφάνισης του προβλήματος.
2. Αυστηροί Έλεγχοι Ποιότητας
Το δεύτερο βήμα αφορά τη διεξαγωγή αυστηρών ελέγχων ποιότητας, με περισσότερα από 180 διαφορετικά τεστ που προσομοιώνουν ακραίες συνθήκες. Αυτά περιλαμβάνουν το τεστ “Double 85,” το οποίο εκθέτει την οθόνη σε θερμοκρασία 85°C και υγρασία 85% για μεγάλο χρονικό διάστημα, ώστε να αξιολογηθεί η απόδοσή της υπό πίεση.
3. Εγγύηση Εφ’ Όρου Ζωής
Το τρίτο και πιο σημαντικό βήμα είναι η προσφορά εγγύησης εφ’ όρου ζωής κατά του προβλήματος της πράσινης γραμμής για όλα τα μοντέλα smartphones της OnePlus, ανεξάρτητα από το αν είναι εντός ή εκτός της κανονικής περιόδου εγγύησης. Οι χρήστες που αντιμετωπίζουν αυτό το ζήτημα, ακόμα κι αν η συσκευή τους έχει ξεπεράσει την εγγύηση, θα δικαιούνται δωρεάν αντικατάσταση της οθόνης.
Γιατί Είναι Σημαντική Αυτή η Εξέλιξη
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση δεν είναι απλώς μια λύση σε ένα πρόβλημα. Δείχνει τη διάθεση της OnePlus να αναγνωρίσει τα κενά στη διαδικασία κατασκευής της και να επενδύσει στην ποιότητα των προϊόντων της. Είναι επίσης μια σημαντική κίνηση που ενδέχεται να επηρεάσει ολόκληρη τη βιομηχανία, καθώς μπορεί να παρακινήσει και άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν το παράδειγμα της OnePlus για την αντιμετώπιση παρόμοιων ζητημάτων.
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------