Η Xiaomi επιταχύνει το παγκόσμιο αποτύπωμά της με ένα φιλόδοξο σχέδιο να ανοίξει 10.000 καταστήματα Mi Home διεθνώς τα επόμενα πέντε χρόνια. Στις 28 Νοεμβρίου, ο Lu Weibing, Πρόεδρος του Ομίλου Xiaomi, δήλωσε ότι το όραμα της εταιρείας για την παγκοσμιοποίηση μετατοπίζεται από την παγκόσμια επέκταση προϊόντων και επωνυμίας σε μια παγκόσμια πρότυπη επέκταση. Η επόμενη εξέλιξη αντανακλά το δεύτερο κύμα παγκοσμιοποίησης για την ενσωμάτωση ολόκληρου του οικοσυστήματος των ανθρώπων, του αυτοκινήτου και του σπιτιού της Xiaomi σε αυτόν τον ευρύ ωκεανό που ονομάζεται διεθνής αγορά. Για τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου λιανικής που τοποθετεί τα καινοτόμα προϊόντα πιο κοντά στους παγκόσμιους καταναλωτές τους, αυτές οι συσκευές κυμαίνονται από smartphone έως έξυπνα οχήματα και έξυπνο οικιακό εξοπλισμό, συνδυάζοντας μια ποικιλία από εμπειρίες τελικού χρήστη.

Παγκόσμια Επιτυχία και Στρατηγική Ανάπτυξη

Τα τολμηρά σχέδια επέκτασης της Xiaomi ακολουθούν την ισχυρή οικονομική της απόδοση. Η εταιρεία κατέγραψε:

  • Έσοδα: 92,51 δισεκατομμύρια γιουάν, αυξημένα κατά 30,5% σε ετήσια βάση.
  • Καθαρό Κέρδος: 5,35 δισεκατομμύρια γιουάν, αύξηση 4,4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η απόδοση είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής high-end της εταιρείας, δείχνοντας πώς η Xiaomi έχει επιτύχει «τεράστια σταδιακή επιτυχία». Αυτή η ανοδική τάση χαρακτηρίζεται σε κορυφαία προϊόντα όπως η σειρά Xiaomi 15 και καινοτόμα gadget όπως το έξυπνο όχημα Xiaomi SU7. Ο τρόπος με τον οποίο η Xiaomi κάνει τα high-end προϊόντα της είναι ένα αναπαραγόμενο μοντέλο, είπε, ίσως για να εμπνεύσει άλλες βιομηχανίες.

Διαβάστε επίσης:  Xiaomi: όλες οι συσκευές που αναβαθμίζονται σε Android 16

Άνθρωποι, αυτοκίνητα και σπίτια: Επέκταση του οικοσυστήματος

Ο πυρήνας του οράματος της Xiaomi είναι η στρατηγική ενός πλήρους οικοσυστήματος που συνδέει συσκευές σε τομείς προσωπικού, αυτοκινήτου και σπιτιού. Αυτή η ολιστική προσέγγιση μπορεί να δημιουργήσει μια μοναδική εμπειρία χρήστη για ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η εκτεταμένη παρουσία λιανικής θα είναι καθοριστική για την υλοποίηση αυτού του οράματος, με τα 10.000 προγραμματισμένα καταστήματα να λειτουργούν ως κόμβοι καινοτομίας και αφοσίωσης των πελατών. Τα παραπάνω όχι μόνο αποδεικνύουν ότι το οικοσύστημα είναι ανοιχτό αλλά και ότι ένα τέτοιο μοντέλο λειτουργεί, είπε ο Lu Weibing, δίνοντας έμφαση σε προϊόντα όπως το έξυπνο SUV Xiaomi SU7.

AI και το μέλλον της εμπειρίας χρήστη

Εκτός από τις φιλοδοξίες της για το λιανικό εμπόριο και το οικοσύστημα, η εταιρεία είναι επίσης απασχολημένη με τις επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη ως μετασχηματιστική δύναμη στην εμπειρία χρήστη. Όπως περιγράφει ο Lu Weibing: «Η τεχνητή νοημοσύνη θα επιφέρει επαναστατικές αλλαγές στην εμπειρία των χρηστών και μεγάλες βελτιώσεις στην επιχειρηματική αποτελεσματικότητα.» Ωστόσο, είπε ότι η επαναστατική δυνατότητα της τεχνητής νοημοσύνης στην εμπειρία κινητών τηλεφώνων είναι ακόμα στα σπάργανα. Αυτό είναι το απόλυτο: AIOS, ενσωματωμένο άψογα με το οικοσύστημα Xiaomi για πιο έξυπνη και διαισθητική εμπειρία χρήστη.

Η Xiaomi επιταχύνει ραγδαία την παγκοσμιοποίηση, με σαφή εστίαση στην ενοποίηση του οικοσυστήματος, στην καινοτομία υψηλής τεχνολογίας και στην επέκταση λιανικής. Ο στόχος των 10.000 καταστημάτων Mi Home παγκοσμίως και η εφαρμογή δοκιμασμένων μεθοδολογιών από τη Xiaomi θα θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς για την παγκόσμια ηγετική θέση στην τεχνολογία.

Διαβάστε επίσης:  Samsung: έρχεται η One UI 7 Beta στα μέσα Δεκεμβρίου


-----------

Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.

-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.

-----------
[Πηγή] :