Η Xiaomi κατέγραψε ένα νέο ρεκόρ στις πωλήσεις της φετινής Double 11 περιόδου, με τα έσοδα να ανέρχονται στα 31,9 δισεκατομμύρια γιουάν – περίπου 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια – μέχρι και τα μεσάνυχτα της 11ης Νοεμβρίου. Αυτή η επίδοση αντιπροσωπεύει αύξηση 42% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, όταν οι πωλήσεις έφτασαν τα 22,4 δισεκατομμύρια γιουάν. Το επίτευγμα αυτό αναδεικνύει τη δύναμη και την ευρεία αποδοχή του οικοσυστήματος προϊόντων της Xiaomi, που εκτείνεται από smartphones μέχρι προϊόντα έξυπνου σπιτιού.
Η Στρατηγική της Xiaomi και η Επίδραση του Double 11
Η καμπάνια-ρεκόρ Double 11 της Xiaomi , που ξεκίνησε στις 14 Οκτωβρίου και κορυφώθηκε στις 11 Νοεμβρίου, περιλάμβανε διάφορες πλατφόρμες, όπως το Xiaomi Mall, Xiaomi Home, Xiaomi Youpin, συνεργαζόμενες πλατφόρμες e-commerce και φυσικά καταστήματα λιανικής. Η αύξηση των πωλήσεων δείχνει τη σταθερή ζήτηση σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων της Xiaomi.
Δημοφιλείς Κατηγορίες Προϊόντων του Double 11
Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας Double 11, ορισμένες κατηγορίες προϊόντων σημείωσαν εντυπωσιακή απόδοση:
- Smartphones: Το Redmi K70 Extreme Edition κέρδισε τον τίτλο του πρωταθλητή πωλήσεων για τα Android Smartphone στο JD.com, το Tmall και το Pinduoduo.
- Έξυπνα βραχιόλια : Περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια μονάδες πωλήθηκαν μέσω όλων των καναλιών.
- Smartwatches: Πωλήθηκαν περισσότερα από 200.000 τεμάχια .
- Ακουστικά Bluetooth: Ξεπέρασαν τις 800.000 μονάδες σε συνολικές πωλήσεις.
- Οθόνες γραφείου 27 ιντσών 4K : Πουλήθηκαν περισσότερες από 20.000 μονάδες .
- Πιστολάκια μαλλιών : πουλήθηκαν πάνω από 400.000 μονάδες.
- Εκτυπωτές : Πωλήσεις άνω των 160.000 μονάδων .
- Υγραντήρες : Πωλήθηκαν πάνω από 200.000 μονάδες .
- Κάμερες : Ξεπέρασαν το όριο του 1 εκατομμυρίου μονάδων .
- Ρυζομάγειρες : Πωλήθηκαν πάνω από 300.000 μονάδες.
- Ηλεκτρικοί Θερμοσίφωνες : Πουλήθηκαν πάνω από 160.000 μονάδες .
- Ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες : Ο όγκος πωλήσεων ξεπέρασε τα 200.000 κομμάτια .
- Ξυριστικές μηχανές : Νέο ρεκόρ με περισσότερες από 300.000 πωλήσεις.
Υψηλής Αξίας Προϊόντα Έξυπνου Σπιτιού
Οι κατηγορίες προϊόντων έξυπνου σπιτιού απέφεραν σημαντικά έσοδα, αναδεικνύοντας την επιρροή της Xiaomi στην αγορά έξυπνου σπιτιού:
- Δρομολογητές: Πωλήσεις άνω των 200 εκατομμυρίων γιουάν.
- Ρομποτικές Σκούπες: Συνολικές πωλήσεις 300 εκατομμυρίων γιουάν.
- Έξυπνες Κλειδαριές: Πάνω από 400 εκατομμύρια γιουάν.
- Καθαριστές Αέρα: Έσοδα άνω των 220 εκατομμυρίων γιουάν.
- Λάμπες και Αφυγραντήρες: Έσοδα 140 εκατομμυρίων και 200 εκατομμυρίων γιουάν αντίστοιχα.
Το Δυναμικό Οικοσύστημα της Xiaomi
Η επιτυχία της Xiaomi στο Double 11 υπογραμμίζει τη δυναμική του οικοσυστήματός της, που καλύπτει πολλαπλές κατηγορίες προϊόντων. Από smartphones έως συσκευές έξυπνου σπιτιού, η Xiaomi αποδεικνύει ότι δεν είναι μόνο μια εταιρεία τεχνολογίας αλλά ένας πρωτοπόρος στο συνδυασμό τεχνολογίας και lifestyle προϊόντων.
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------