Θυμάστε όταν υποσχέθηκαν τα EV να γίνουν τελικά τόσο φθηνά όσο τα αυτοκίνητα ICE; Λοιπόν, κάτι αστείο συνέβη στην πορεία προς αυτόν τον στόχο. Στην πραγματικότητα, δύο πράγματα. Πρώτον, τα αυτοκίνητα ICE γίνονταν όλο και πιο ακριβά (κάτι που είναι ακριβώς το αντίθετο από την υπόσχεση) και τα ηλεκτρικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν ξεπεράσει ούτε σε ένα σημείο να είναι φθηνά. Με μια πολύ προφανή, πολύ σαφή εξαίρεση: τα κινεζικά EV. Η απάντηση της ΕΕ σε αυτό ήταν τουλάχιστον μπερδεμένη. Σε μια προσπάθεια να σώσει την αναποτελεσματική (και ακριβή) αυτοκινητοβιομηχανία του, το μπλοκ στρέφεται ενεργά εναντίον των καταναλωτών (των ανθρώπων που θεωρητικά ψηφίζουν όλους αυτούς τους γραφειοκράτες) κάνοντας ό,τι καλύτερο μπορεί για να κάνει τα κινεζικά EV πιο ακριβά, αναγκάζοντας έτσι τους ανθρώπους που θέλουν EV να πληρώσουν περισσότερα από όσα θα είχαν πληρώσει διαφορετικά σε μια ελεύθερη αγορά.
Το συνεχιζόμενο έπος της προσθήκης επιπλέον δασμών στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα είναι σχεδόν στο τέλος του, ωστόσο, για τις 4 Οκτωβρίου είναι προφανώς η ημέρα κατά την οποία η ΕΕ θα ψηφίσει εάν θα εισαγάγει νέα αντιανταγωνιστικά μέτρα και πόσο μακριά θα προχωρήσει με αυτά. Θα μπορούσε να επιβάλει πρόσθετους δασμούς έως και 45% σε ηλεκτρικά οχήματα που εισάγονται από την Κίνα, αλλά υπάρχει επίσης μια πιθανότητα να μετατραπεί σε συμφωνία «ελάχιστης τιμής», η οποία απλώς τιμολογεί εξ ολοκλήρου τους φτωχότερους καταναλωτές από την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ δεν υπάρχει καμία ταλαιπωρώντας όσους μπορούν να αντέξουν οικονομικά οχήματα πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Αυτός ο προστατευτισμός της εγχώριας βιομηχανίας είναι κάτι για το οποίο η ΕΕ συνεχίζει να κατηγορεί την Κίνα, χωρίς να συνειδητοποιεί (ή ίσως να μην ενδιαφέρεται) την φρικτή ειρωνεία. Αυτή τη φορά το πρόσχημα είναι οι «επιδοτήσεις» από το κινεζικό κράτος – αν και, φυσικά, όταν η Γαλλία κάνει το ίδιο για παράδειγμα με τη Renault τα πράγματα είναι «όλα καλά».
Ούτως ή άλλως, η ψηφοφορία θα οδηγήσει στην εφαρμογή της νέας πολιτικής μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός εάν 15 μέλη της ΕΕ (από τα 27) που αντιπροσωπεύουν το 65% του πληθυσμού ψηφίσουν κατά των μέτρων.
Κάποιες από τις αναρτήσεις μας μπορεί να περιέχουν συνδέσμους συνεργατών. Το Gizchina Greece μπορεί να λαμβάνει ένα μικρό ποσοστό, εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προιόν. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη!
-----------
Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets από Κινέζικα καταστήματα, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram!