Το Xiaomi SU7 Max κυκλοφορεί ήδη στους δρόμους της Κίνας, αφήνοντας όσους είναι εκτός της χώρας να αναρωτιούνται για την εμπειρία οδήγησης αλλά και παραμονής στο εσωτερικό του. Οι συντάκτες του GSMArena, κατάφεραν να περάσουν λίγο ποιοτικό χρόνο με το SU7 Max, να δουν πώς είναι το εσωτερικό του και να δοκιμάσουν το ισχυρό σύστημα διπλού κινητήρα του.

xiaomi su7 max

Xiaomi SU7 Max: εσωτερικά του λείπει το… γούστο

Το SU7 Max στην έκδοση με 495 kW all-wheel drive και μπαταρία 101 kWh είναι εντυπωσιακό σε επιδόσεις. Στο εργοστάσιο της Xiaomi στην Κίνα, υπάρχουν διάφορες χρωματικές εκδόσεις του SU7, συμπεριλαμβανομένου του όμορφου Radiant Purple, που αποπνέει “ρομαντισμό, ονειρικότητα και τρυφερότητα”.

xiaomi su7 max

Το εσωτερικό του SU7 Max αποπνέει ποιότητα αντάξια… της τιμής του. Ναι, διαθέτει δερμάτινα καθίσματα με λεπτοραμμένες μπορντούρες και διάτρητες επιφάνειες, όμως έχει αρκετό πλαστικό σε πολλές θέσεις του χώρου, ενώ οι χειρολαβές των θυρών είναι επενδυμένες με δέρμα υψηλής ποιότητας, αλλά κάκιστης αισθητικής κατά τη γνώμη μου. Δείχνει φθηνό και το κυριότερο, χωρίς στιλ και «χαρακτήρα».

xiaomi su7 max

Λεπτομέρειες και Λειτουργικότητα

Στο εσωτερικό του SU7, τα κουμπιά είναι όλα καλής ποιότητας και ευχάριστα στη χρήση. Υπάρχουν κουμπιά για σχεδόν κάθε λειτουργία που μπορείτε να φανταστείτε, εξαλείφοντας την ανάγκη για περιήγηση σε περίπλοκα μενού αφής για τη ρύθμιση του κλιματισμού.

Διαβάστε επίσης:  Xiaomi 15 review: το καλύτερο Android της αγοράς ή... ένα ακριβό ρίσκο;

xiaomi su7 max

Το SU7 Max διαθέτει κουμπιά κάτω από το κουμπί Start/Stop που επιτρέπουν τη ρύθμιση του ύψους του αυτοκινήτου μέσω της αερανάρτησης και ένα κουμπί για την ανάπτυξη ή την αναδίπλωση της πίσω αεροτομής. Το σύστημα ενεργής αεροδυναμικής ρυθμίζει αυτόματα τη γωνία επίθεσης ανάλογα με την ταχύτητα.

Άνεση και Χώρος

Το εσωτερικό του SU7 είναι ευρύχωρο τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος. Η γυάλινη οροφή ενισχύει ακόμα περισσότερο την αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης. Δοκιμάσαμε την εσωτερική βάση τηλεφώνου της Xiaomi, που είναι αρκετά σταθερή, ανεξάρτητα από το μέγεθος του τηλεφώνου.

Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης μεγάλος, με το frunk (μπροστινό πορτμπαγκάζ) να προσφέρει άφθονο χώρο και το trunk (πίσω πορτμπαγκάζ) να έχει έναν τεράστιο υποδαπέδιο χώρο αποθήκευσης.

xiaomi su7 max

Δοκιμαστική Οδήγηση και Εντυπώσεις

Κατά τη δοκιμαστική οδήγηση στην αυτοσχέδια πίστα της Xiaomi, το SU7 Max έδειξε εξαιρετικές επιδόσεις. Η επιτάχυνση ήταν βίαιη και εντυπωσιακή, με το αυτοκίνητο να αποδεικνύεται ευέλικτο και ανταποκρινόμενο, καλύτερα από ό,τι θα περίμενε κανείς από ένα όχημα που ζυγίζει πάνω από 2 τόνους. Η οδήγηση ήταν ήσυχη και εκλεπτυσμένη, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.

Συμπέρασμα

Το Xiaomi SU7 Max είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που συνδυάζει την υψηλή ποιότητα κατασκευής με τις προηγμένες τεχνολογίες και την άνεση. Αν και δεν είχαν οι συντάκτες του GSMArena την ευκαιρία να το οδηγήσουν σε καθημερινές συνθήκες, οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικά θετικές, καθιστώντας το ένα ισχυρό αντίπαλο στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Διαβάστε επίσης:  Xiaomi: παρέδωσε πάνω από 180.000 SU7, εξαντλήθηκε για 2 χρόνια το Ultra!

Από την άλλη, εσωτερικά δείχνει ότι άλλο είναι να γνωρίζεις τεχνολογία και άλλο είναι να έχεις στιλ, άποψη και «χαρακτήρα». Δυστυχώς στο εσωτερικό, υστερει πολύ κατά την γνώμη μου.


-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------