Η Xiaomi, η κινεζική τεχνολογική δύναμη, γνωστή για τα smartphones και τα gadget της, αφήνει το στίγμα της και στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η πρώτη επιδρομή της εταιρείας στα ηλεκτρικά οχήματα, το SU7, όχι μόνο προσελκύει την προσοχή αλλά συγκεντρώνει και παραγγελίες με αξιοσημείωτο ρυθμό. Σε μόλις 32 ημέρες μετά την κυκλοφορία του, το Xiaomi EV σηματοδότησε περήφανα το 10.000ο SU7 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής, ένα κατόρθωμα που λέει πολλά για την εξαιρετική προετοιμασία του. Αυτή η ταχεία παραγωγή είναι εξαιρετική είδηση, καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για το κομψό ηλεκτρικό σεντάν της Xiaomi θα καθιστούσε σχεδόν αδύνατη την απόκτηση ενός. Η Xiaomi έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο 100.000 παραδόσεων SU7 για το 2024, και αν οι πρόωρες πωλήσεις αποτελούν ένδειξη, είναι σε καλό δρόμο για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Το Xiaomi SU7, ένας νέος υποψήφιος στην ανταγωνιστική αγορά EV, προσφέρει τρεις άρτια εξοπλισμένες εκδόσεις: Standard, Pro και Max. Τα μοντέλα έχουν ανταγωνιστικές τιμές, ξεκινώντας από περίπου 28.000 € (215.900 RMB) και φτάνουν έως και 38.700 € (299.900 RMB) για την κορυφαία έκδοση Max. Η Xiaomi ξεκίνησε τις πωλήσεις με ένα «μπαμ», προσφέροντας μια περιορισμένη Founders Edition του SU7. Οι αρχικές παραδόσεις ξεκίνησαν στις αρχές Απριλίου και οι πρόθυμοι αγοραστές έχουν ήδη αγοράσει πάνω από 75.000 μονάδες. Στην πραγματικότητα, την πρώτη ημέρα της έκθεσης αυτοκινήτου στο Πεκίνο, ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun, αποκάλυψε ότι η εταιρεία στόχευε σε μηνιαίες παραδόσεις άνω των 10.000 SU7 έως τον Ιούνιο.
Δεν πρόκειται μόνο για εντυπωσιακούς αριθμούς. Πρόκειται για την οξυδερκή κατανόηση του κοινού της Xiaomi. Η εταιρεία αξιοποιεί την τεράστια υπάρχουσα πελατειακή της βάση χρηστών smartphone για να τους δελεάσει με ένα αυτοκίνητο που ενσωματώνεται άψογα με τις άλλες συσκευές τους Xiaomi. Αυτή η στρατηγική, μαζί με την ελκυστική σχεδίαση και τις ισχυρές προδιαγραφές του SU7, έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας νικηφόρος συνδυασμός. Οι φιλοδοξίες της Xiaomi για EV δεν σταματούν εδώ. Φήμες λένε ότι η εταιρεία έχει ήδη σχέδια για επτά νέα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των SUV που θα ανταγωνιστούν το Model Y της Tesla. Ενώ η Xiaomi διέψευσε τις αναφορές για είσοδο στην αγορά EREV, είναι σαφές ότι σκοπεύουν να γίνουν κυρίαρχοι παίκτες στον χώρο των EV.
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------