Το πεδίο μάχης των ηλεκτρικών οχημάτων έγινε πολύ πιο ενδιαφέρον, χάρη στη Xiaomi. Ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας λάνσαρε το πρώτο της EV, το μεσαίο σεντάν SU7. Με τις εντυπωσιακές προδιαγραφές να συναγωνίζονται τους ηγέτες του κλάδου, ήταν απλώς θέμα χρόνου οι πραγματικές δοκιμές στο δρόμο να απαντήσουν στο ερώτημα – θα μπορούσε η Xiaomi να είναι μια νέα υπολογίσιμη δύναμη; Σε αυτό που μοιάζει με την πρώτη οδική δοκιμή SU7 στον κόσμο, το κινεζικό κατάστημα αυτοκινήτων Dongchendi προτείνει ότι η απάντηση είναι ένα ηχηρό ναι. Ενώ το SU7 είναι αναμφισβήτητα ένα ισχυρό EV, το διαβόητα αισιόδοξο καθεστώς δοκιμών CLTC του έδωσε μια εκτιμώμενη εμβέλεια που, αν αληθεύει, θα κάνει το SU7 ένα από τα καλύτερα EV που κυκλοφορούν. Η ομάδα του Dongchendi αποφάσισε να μάθει τον πραγματικό αριθμό.

Δοκιμές αυτονομίας μεταξύ των ανταγωνιστικών αυτοκινήτων

Το Xiaomi SU7 δεν εστιάζει μόνο στην αυτονομία. Σε δοκιμές επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα, το SU7 Max άφησε τους ανταγωνιστές στον καθρέφτη του, σημειώνοντας 3,24 δευτερόλεπτα! Αυτό το τοποθετεί πολύ μπροστά από το Tesla Model 3 LR (4,62 δευτερόλεπτα) και το Nio ET5 LR (3,83 δευτερόλεπτα). Στο ένα τέταρτο του μιλίου, η κυριαρχία του SU7 συνεχίστηκε με χρόνο 11,17 δευτερολέπτων, αποδεικνύοντας ότι ο νεοφερμένος δεν έχει να φοβάται κανέναν.

Ενώ οι αυτονομίες των ηλεκτρικών οχημάτων που μετρώνται στο εργαστήριο συχνά είναι υπερβολικά αισιόδοξες, το Xiaomi SU7 παρείχε αξιοπρεπή απόδοση στον πραγματικό κόσμο. Η Xiaomi διεκδικεί μια τεράστια αυτονομία 800 km στον Κύκλο Δοκιμών Ελαφρών Οχημάτων της Κίνας (CLTC). Στη δοκιμή δρόμου που διεξήγαγε η Dongchendi, το SU7 πέτυχε ακόμα εντυπωσιακά 643 km. Ενώ το XPeng P7 παρείχε μια εμβέλεια ακόμα πιο κοντά στη βαθμολογία CLTC, αυτό δείχνει ότι ο νέος της Xiaomi έχει αρκετή αντοχή για αυτά τα μεγαλύτερα ταξίδια.

Δοκιμές επιτάχυνσης

Στην πολύ ανταγωνιστική αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, το Xiaomi SU7 έχει μερικά κόλπα στο μανίκι του. Όχι μόνο μπορεί να υπερηφανεύεται για συναρπαστικές επιδόσεις και σταθερή γκάμα, αλλά επίσης υπονομεύει τους αντιπάλους με πιο οικονομική τιμή. Ανάλογα με τη διαμόρφωση, το SU7 ξεκινά από περίπου 27.900 € στην Κίνα. Αυτό το καθιστά σημαντικά φθηνότερο τόσο από το Tesla Model 3 (από 31.730 €) όσο και από το Nio ET5 (από 38.500 €). Αυτή η προσιτότητα δεν σημαίνει ότι παραλείπονται άλλα  χαρακτηριστικά. Το SU7 μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα κομψό, φουτουριστικό εσωτερικό με μεγάλη οθόνη infotainment και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Η δέσμευσή του στην τεχνολογία αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της Xiaomi για smartphone, δυνητικά ελκυστική σε ένα κοινό που γνωρίζει την τεχνολογία.

Διαβάστε επίσης:  TCL: παρουσίασε τα νέα 60 R 5G και 60 SE Nxtpaper 5G με τιμές «χώμα»

Το Xiaomi SU7 αποδεικνύεται ότι δεν υποκρίνεται – διαμορφώνεται ως ένας νόμιμος νέος παίκτης στο παιχνίδι EV. Η είσοδος της Xiaomi στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι εντυπωσιακή με το μείγμα συναρπαστικής επιτάχυνσης, την αξιοσέβαστη αυτονομία, τα χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην τεχνολογία και την άκρως ανταγωνιστική τιμή.


-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------
[Πηγή] :