Η Xiaomi, ο μεγιστάνας των ηλεκτρονικών, γνωστός για τα οικονομικά smartphones και τα έξυπνα οικιακά gadgets, είναι επιτέλους έτοιμη για μια διαφορετική μάχη. Μετά από χρόνια προσμονής, ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας λανσάρει επιτέλους το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, το κομψό σεντάν SU7, στις 28 Μαρτίου. Το SU7 θα είναι διαθέσιμο για test drives πελατών από τις 25 Μαρτίου και οι κρατήσεις έχουν ήδη ανοίξει. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν το εκθεσιακό αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε από τα 59 καταστήματα σε 29 πόλεις της Κίνας.

Η τιμολόγηση παραμένει ένα σημαντικό σημείο εικασίας για το SU7. Ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun, άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να είναι «λίγο ακριβό», διαρροές του κλάδου προτείνουν μια τιμή εκκίνησης μεταξύ 250.000 RMB και 370.000 RMB (περίπου 32.600 – 48.500 ευρώ). Αυτή η premium τιμολόγηση θα βάλει το αυτοκίνητο απέναντι από καθιερωμένους ανταγωνιστές όπως το Tesla Model 3. Είναι μια γενναία κίνηση, καθώς η Xiaomi πρέπει να πείσει τους αγοραστές ότι η υποσχόμενη τεχνολογία και η απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη του SU7 δικαιολογούν το κόστος σε μια πολυσύχναστη, ευαίσθητη στις τιμές, αγορά EV. Η Xiaomi δεν εισέρχεται απλώς στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μπαίνει σε μια βάναυση αρένα. Το κινεζικό τοπίο EV είναι έντονα ανταγωνιστικό, με καθιερωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες εγκλωβισμένες σε έναν αδυσώπητο πόλεμο τιμών, μειώνοντας τις τιμές για να προσελκύσουν πελάτες. Αυτή η δυναμική αγορά βλέπει τακτικά να εμφανίζονται νέα μοντέλα, προσφέροντας στους καταναλωτές όλο και περισσότερες επιλογές.

Η Xiaomi, ωστόσο, δεν πτοείται. Επιμένουν ότι είναι «πλήρως προετοιμασμένοι» για την πρόκληση, φαινομενικά σίγουροι ότι η τεχνολογική τους πείρα και η υπάρχουσα πελατειακή βάση τους δίνουν μια ευκαιρία μάχης. Οι αναλυτές παρακολουθούν έντονα αν η Xiaomi μπορεί να αξιοποιήσει την επιτυχία της στον κλάδο των smartphone για να κερδίσει την έλξη από τους αγοραστές αυτοκινήτων. Το SU7 δεν είναι απλώς άλλο ένα πρωτοποριακό EV. Με βάση τα καθιερωμένα πλεονεκτήματά της, η Xiaomi στοχεύει να προσφέρει μια οδηγική εμπειρία απαράμιλλη από τους ανταγωνιστές της. Το σχέδιό τους; Απρόσκοπτη συνδεσιμότητα. Η εταιρεία υπόσχεται μια εμπειρία όπου το αυτοκίνητό σας δεν είναι απλώς ένας τρόπος μεταφοράς, αλλά μια συγχρονισμένη επέκταση του τηλεφώνου και του έξυπνου σπιτιού σας, δημιουργώντας μια πραγματικά εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη.

Διαβάστε επίσης:  Αγόρασε μεταχειρισμένο Xiaomi SU7 και του το κλείδωσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης

Αυτή η εστίαση στην τεχνολογία θα μπορούσε να είναι η στρατηγική τους για τη νίκη. Σε μια αγορά που εστιάζει όλο και περισσότερο σε έξυπνα χαρακτηριστικά, η φήμη της Xiaomi για την καινοτομία στη τεχνολογία θα μπορούσε να μεταφραστεί σε σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των παραδοσιακών κατασκευαστών αυτοκινήτων. Το βασικό Xiaomi SU7 διαθέτει έναν κινητήρα με κίνηση στους πίσω τροχούς που παράγει 299 PS απόδοσης και 400 Nm ροπής. Αυτό μεταφράζεται σε γρήγορο χρόνο επιτάχυνσης 0-100 km/h 5,3 δευτερολέπτων και σεβαστή τελική ταχύτητα 210 km/h. Με διαστάσεις 4.997 mm σε μήκος, 1.963 mm σε πλάτος και 1.455 mm σε ύψος, το SU7 υπόσχεται ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Επιπλέον, η Xiaomi μπορεί να υπερηφανεύεται για μια εντυπωσιακή αυτονομία CLTC 668 km από το βασικό της μοντέλο, χάρη σε μια μπαταρία 73,6 kWh.

Το μοντέλο που εστιάζει στις επιδόσεις διαθέτει σύστημα μετάδοσης κίνησης με διπλό κινητήρα και τετρακίνηση. Με συνδυασμένη ισχύ 673 PS, το SU7 Max εκτοξεύεται από 0-100 km/h σε 2,8 δευτερόλεπτα και φτάνει στην τελική του ταχύτητα των 265 km/h. Η Xiaomi διαφημίζει μια τεράστια μπαταρία 101 kWh για αυτήν την έκδοση, υπόσχοντας αυτονομία CLTC 821 km. Αυτή η εστίαση στην απόδοση και την εκτεταμένη εμβέλεια πιθανότατα στοχεύει στον άμεσο ανταγωνισμό με EV υψηλής απόδοσης από καθιερωμένους παίκτες, υπονοώντας ακόμη πιο ισχυρές (και ακριβές) εκδόσεις του SU7 στο μέλλον.

Διαβάστε επίσης:  HyperOS Game Turbo: διαθέσιμη η ενημέρωση Οκτωβρίου

Το εσωτερικό του Xiaomi SU7 υπόσχεται σχεδίαση με επίκεντρο τον οδηγό με την τεχνολογία αιχμής στην πρώτη γραμμή. Μια μεγάλη κεντρική οθόνη με ευκρινή ανάλυση 3K και ένα τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος προσδίδουν μια σπορ ατμόσφαιρα, ενώ η κεντρική κονσόλα φαίνεται να είναι εμπνευσμένη από τη μοντέρνα σχεδίαση της Tesla. Η Xiaomi φέρεται να χρησιμοποιεί το πανίσχυρο τσιπ Snapdragon 8295 για να τροφοδοτεί το σύστημα infotainment. Αυτό, σε συνδυασμό με διαρροές που υποδηλώνουν εκτεταμένα χειριστήρια φωνής και χειρονομιών, υποδηλώνει τον στόχο της δημιουργίας μιας απρόσκοπτης διεπαφής με υψηλή απόκριση ενσωματωμένη στο οικοσύστημα έξυπνων συσκευών της Xiaomi.

Το SU7 φαίνεται σίγουρα πολλά υποσχόμενο. Ωστόσο, στην ευαίσθητη ως προς τις τιμές αγορά EV της Κίνας, η επιτυχία του εξαρτάται από τη στρατηγική εύρεση του ιδανικού σημείου μεταξύ επιθυμητών χαρακτηριστικών και ανταγωνιστικής τιμολόγησης.


-----------

Κάποιες από τις αναρτήσεις μας μπορεί να περιέχουν συνδέσμους συνεργατών. Το Gizchina Greece μπορεί να λαμβάνει ένα μικρό ποσοστό, εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προιόν. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για να μάθετε πρώτοι νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets από Κινέζικα καταστήματα, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram!

-----------
[Πηγή] :