Η κοινοπραξία της Huawei και της BAIC ετοιμάζει για κυκλοφορία το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το δίδυμο στοχεύει να φέρει επανάσταση στη σκηνή των premium EV της Κίνας με το ντεμπούτο ενός κομψού executive seda, που πρόκειται να παρουσιαστεί στην επερχόμενη έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου τον Απρίλιο. Η διετής εκδήλωση σηματοδοτεί μια ευπρόσδεκτη επιστροφή μετά την ακύρωσή της το 2022 λόγω της πανδημίας COVID-19. Η BAIC μπορεί να υπερηφανεύεται για την πλούσια κληρονομιά στον χώρο της αυτοκίνησης, ενώ η τεχνολογική ικανότητα της Huawei στη συνδεσιμότητα, τα έξυπνα χαρακτηριστικά, το λογισμικό αιχμής και οι πλέον ολοκληρωμένες λύσεις κινητήρων EV υπόσχονται να αναβαθμίσουν την εμπειρία EV. Η νέα μάρκα, που φημολογείται ότι ονομάζεται “Xiangjie”, είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή λέξεων – Xiang σημαίνει απόλαυση ή απόλαυση, ενώ η Jie συνήθως αναφέρεται σε ένα βασίλειο ή πολυτέλεια. Ο συνδυασμός δύο λέξεων μπορεί να σημαίνει «Απολαύστε τον Νέο Κόσμο» ή ακόμα και «Απολαύστε την Πολυτέλεια».
Το πολυαναμενόμενο μοντέλο, που ονομαζόταν δοκιμαστικά Jie Pai (επίσης γνωστό ως X4), θα είναι ένα executive sedan που στοχεύει στην premium αγορά. Φημολογείται ότι έχει τιμή μεταξύ 300.000 RMB και 500.000 RMB (περίπου 38.900 € έως 64.810 €) και έχει σχεδιαστεί να προσφέρει δυνατό ανταγωνισμό στις καθιερωμένες premium μάρκες, Οι αρχικές αναφορές υποδηλώνουν ευρύχωρο εσωτερικό και φουτουριστικό σχεδιασμό, μαζί με μια σειρά από έξυπνα χαρακτηριστικά που υποστηρίζονται από την τεχνολογία της Huawei. Η BAIC BluePark, ο βραχίονας EV του Ομίλου BAIC, αποκάλυψε ότι η μάρκα Xiangjie δεν περιορίζεται στα σύνορα της Κίνας. Η εταιρεία έχει φιλόδοξα σχέδια να επεκτείνει την εμβέλειά της, με στόχο το 2024 να δημιουργήσει ένα δίκτυο διανομής και υπηρεσιών στην Ευρώπη και την Ασία – μια ισχυρή ένδειξη των παγκόσμιων φιλοδοξιών. Είναι πολύ πιθανό όταν η νέα μάρκα φτάσει στις ακτές μας, να ονομάζεται STELATO.
Οι γενναίοι στόχοι παραγωγής του διδύμου, έχουν προκαλέσει περαιτέρω το ενδιαφέρον της βιομηχανίας. Με εκτιμώμενη ετήσια παραγωγική ικανότητα 300.000 οχημάτων και στόχο πωλήσεων που υπερβαίνει τις 10.000 μονάδες το μήνα για το πρώτο μοντέλο, αυτό το εγχείρημα έχει τη δυνατότητα να αναδιαμορφώσει το τοπίο premium EV – εφόσον τηρήσει τις υποσχέσεις του.
Είναι ενδιαφέρον ότι η συμμετοχή της Huawei εκτείνεται πέρα από την παροχή εξαρτημάτων τεχνολογίας αιχμής. Το μοντέλο συνεργασίας “Zhixuan” της εταιρείας σημαίνει ότι είναι βαθιά ενσωματωμένο στη διαδικασία ανάπτυξης, συνεργαζόμενη με την BAIC. Αυτό το επίπεδο συνεργασίας έχει αποδειχθεί επιτυχημένο στο παρελθόν, όπως αποδεικνύεται από το δημοφιλές μοντέλο Arcfox α-S, το οποίο καυχιόταν λύσεις Huawei Inside. Με τη νέα μάρκα, μπορούμε να περιμένουμε ότι αυτή η τεχνολογική ενοποίηση θα φτάσει ακόμη μεγαλύτερα ύψη.
-----------
Κάποιες από τις αναρτήσεις μας μπορεί να περιέχουν συνδέσμους συνεργατών. Το Gizchina Greece μπορεί να λαμβάνει ένα μικρό ποσοστό, εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προιόν. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη!
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για να μάθετε πρώτοι νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets από Κινέζικα καταστήματα, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram!
-----------