Το IDC ανέφερε ένα χαμηλό ρεκόρ παγκόσμιων αποστολών smartphone για το 4ο τρίμηνο του 2022, καθώς η αγορά συρρικνώθηκε κατά 18,3% σε 300,3 εκατομμύρια αποστολές. Και οι πέντε μεγάλες μάρκες αντιμετώπισαν διψήφια πτώση σε ετήσια βάση σε σύγκριση με το 4ο τρίμηνο του 2021 και ο συνολικός αριθμός αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη τριμηνιαία πτώση. Η μεγάλη πτώση των αποστολών του 4ου τριμήνου συνέβαλε στην ετήσια συρρίκνωση κατά 11,3% σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2021. Συνολικά 1,21 δισεκατομμύρια smartphone απεστάλησαν το 2022 σε σύγκριση με 1,36 δισεκατομμύρια το 2021.
Εστιάζοντας στα προκαταρκτικά στοιχεία του 4ου τριμήνου του 2022, η Apple για άλλη μια φορά πρωτοστάτησε στην αγορά με 72,3 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 24,1%. Η Samsung ήταν δεύτερη με 58,2 εκατομμύρια αποστολές τηλεφώνων και μερίδιο 19,4% της αγοράς. Η Xiaomi ήρθε στην τρίτη θέση με 33,2 εκατομμύρια αποστολές και 11% της αγοράς και η εταιρεία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση στις αποστολές σε σύγκριση με τις αξίες της από το 4ο τρίμηνο του 2021 στο -26,3%. Οι Oppo (25,3 εκατομμύρια) και vivo (22,9 εκατομμύρια) ολοκλήρωσαν την πρώτη πεντάδα της κατάταξης.
Τα συνδυασμένα στοιχεία αποστολών για το έτος 2022 δείχνουν τη Samsung ως ηγέτη με 260,9 εκατομμύρια μονάδες και μερίδιο αγοράς 21,6%. Η Apple ήταν δεύτερη με 226,4 εκατομμύρια και 18,8% της αγοράς ενώ η Xiaomi εξασφάλισε 153,1 εκατομμύρια αποστολές και μείωση 12,7% της συνολικής αγοράς. Η αδερφές εταιρίες Oppo (103,3 εκατομμύρια) και vivo (99 εκατομμύρια) συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα με τις δύο εταιρείες να σημειώνουν τη μεγαλύτερη ετήσια πτώση με -22,7% και -22,8% αντίστοιχα.
Σχολιάζοντας την κατακόρυφη πτώση των τιμών των αποστολών, οι αναλυτές της IDC προτείνουν ότι η μείωση των καταναλωτικών δαπανών και η αύξηση των επιπέδων πληθωρισμού ήταν οι κύριες αιτίες της μειωμένης ζήτησης για νέες συσκευές. Οι χρήστες διατηρούν επίσης τις συσκευές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με τον κύκλο ρυθμού ανανέωσης να εκτινάσσεται στους 40 μήνες (3,3 χρόνια) για ορισμένους. Κοιτάζοντας το μέλλον, η IDC προβλέπει ότι οι πωλητές θα προσπαθήσουν να επανεξετάσουν τα χαρτοφυλάκια συσκευών τους, ενώ τα κανάλια λιανικής θα πρέπει να κάνουν καλύτερη δουλειά στην κατανομή του υπάρχοντος αποθέματός τους.
Κάποιες από τις αναρτήσεις μας μπορεί να περιέχουν συνδέσμους συνεργατών. Το Gizchina Greece μπορεί να λαμβάνει ένα μικρό ποσοστό, εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προιόν. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη!
-----------
Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets από Κινέζικα καταστήματα, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram!