Μια φθηνότερη έκδοση της συνδρομητικής υπηρεσίας streaming, που θα έχει διαφημίσεις, σχεδιάζει η Netflix, όπως αποκάλυψε ο συν-διευθύνοντας σύμβουλος, Reed Hastings, έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Η Netflix κατέγραψε το α’ τρίμηνο του 2022 το χειρότερο τρίμηνο στην ιστορία της, καθώς έχασε περισσότερους από 200.000 συνδρομητές σε παγκόσμια κλίμακα. Πρόκειται για το πρώτο τρίμηνο με μείωση των συνδρομητών στη δεκάχρονη ιστορία της πλατφόρμας, ενώ οι εκτιμήσεις για το ερχόμενο τρίμηνο είναι ακόμα πιο δυσοίωνες, με την εταιρεία να εκτιμά πως στο διάστημα Απριλίου – Ιουνίου θα χαθούν ακόμα 2 εκατ. συνδρομητές.
Σύμφωνα με το CNBC, πρόκειται για το πρώτο τρίμηνο με μείωση των συνδρομητών της πλατφόρμας στην δεκάχρονη ιστορία της Netflix, ενώ οι εκτιμήσεις για το ερχόμενο τρίμηνο είναι ακόμα πιο δυσοίωνες, με την εταιρεία να εκτιμά πως στο διάστημα Απριλίου – Ιουνίου θα χαθούν ακόμα 2 εκατ. συνδρομητές.
Σημειώνεται πως οι αναλυτές σε δημοσκόπηση της StreetAccount εκτιμούσαν πως οι νέοι συνδρομητές της πλατφόρμας θα ανέρχονταν σε 2,73 εκατ., ενώ η ίδια η εταιρεία ανέμενε 2,5 εκατ. επιπλέον συνδρομητές.
Ο Hastings υπήρξε αντίθετος στην τοποθέτηση διαφημίσεων ή άλλων προωθητικών ενεργειών στην πλατφόρμα, ωστόσο είπε κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης σε αναλυτές, ότι «είναι πολύ λογικό» να διατεθεί στους πελάτες μια φθηνότερη επιλογή.
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------