Η International Data Corporation (IDC) συνόψισε τη μελέτη της παγκόσμιας αγοράς οθονών υπολογιστών το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους και το 2021 συνολικά. Ο κλάδος έχει δείξει ανάμεικτα αποτελέσματα.
Μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου, πουλήθηκαν 37,3 εκατομμύρια οθόνες παγκοσμίως. Πρόκειται για μείωση 5,2% σε σύγκριση με το αποτέλεσμα για το τελευταίο τρίμηνο του 2020. όταν οι αποστολές ανήλθαν σε 39,4 εκατομμύρια μονάδες. Η παγκόσμια αγορά οθονών υπολογιστών συνέχισε την τριμηνιαία πτώση της το τέταρτο τρίμηνο του 2021 (4 τρίμηνο του 2021) με τις αποστολές μονάδων να συρρικνώνονται κατά 5,2% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του 2020. Παρά το δύσκολο δεύτερο εξάμηνο του έτους, η αγορά εξακολουθούσε να υπερβαίνει τις προσδοκίες και έκλεισε το 2021 με με ρυθμό ανάπτυξης 5,0% από έτος σε έτος.
Ο μεγαλύτερος παίκτης της αγοράς είναι η Dell με μερίδιο 22,1%. Η Lenovo βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 13,0% και η HP κλείνει την πρώτη τριάδα με 10,7%. Επιπλέον, η TPV και η Samsung βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα με 10,5% και 8,8% αντίστοιχα. Το 2021, πουλήθηκαν 143,6 εκατομμύρια οθόνες υπολογιστών παγκοσμίως, το υψηλότερο αποτέλεσμα τα τελευταία εννέα χρόνια. Η ανάπτυξη σε σύγκριση με το 2020 ήταν περίπου 5,0%. «Το 2021 σηματοδότησε το τέλος της μεγαλύτερης διάρκειας για τις οθόνες, η οποία σημείωσε μια αδιάκοπη ανάπτυξη από το 2018 έως το 2021», δήλωσε ο Jay Chou, διευθυντής έρευνας για το Worldwide Client Devices Trackers της IDC. «Είτε επρόκειτο για επιχειρήσεις που ανανέωσαν τους υπολογιστές και τις οθόνες καθώς κινούνταν προς τα Windows 10 είτε για την πανδημία και τη στροφή προς την εργασία από το σπίτι, αυτές οι εξελίξεις έδωσαν μια πολύ αναγκαία ώθηση σε κάτι που ήταν απλά μια σταθερή βιομηχανία. Ωστόσο, βλέπουμε τώρα τον αυξανόμενο κορεσμό, τις πληθωριστικές πιέσεις από την πανδημία και την ουκρανική κρίση να επιταχύνουν περαιτέρω ένα ήδη ψυχρό περιβάλλον το 2022, όταν αναμένουμε ότι οι αποστολές θα συρρικνωθούν κατά 3,6% και στη συνέχεια θα σταθεροποιηθούν».
Η Dell και η Lenovo αναδείχθηκαν ως οι μόνες δύο εταιρείες στο Top 5 που παρείχαν αύξηση αποστολών το 4ο τρίμηνο του 21ου. Αν και οι συνολικές εμπορικές αποστολές μειώθηκαν κατά 2,2% σε ετήσια βάση το τέταρτο τρίμηνο, το εμπορικό τμήμα της αγοράς αποδείχθηκε πιο ανθεκτικό όπως έγινε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, παρουσιάζοντας μόνο μέτριες απώλειες το δεύτερο εξάμηνο του 2021, καθώς οι τάσεις επιστροφής στο γραφείο συνέχισαν να κερδίζουν έδαφος. Οι εταιρείες που είχαν καλύτερο έλεγχο της αλυσίδας εφοδιασμού τους ή ισχυρότερη παρουσία στις αναδυόμενες αγορές τα πήγαν καλύτερα. Η Dell και η Lenovo ξεπέρασαν την αγορά και σημείωσαν υψηλότερη μονοψήφια ανάπτυξη από έτος σε έτος. Η Lenovo ξεπέρασε επίσης την HP ως ο νούμερο 2 προμηθευτής για το τρίμηνο. Οι πωλητές που εστιάζουν στους καταναλωτές υπέφεραν ακόμη περισσότερο καθώς η συνολική αγορά παρακολούθησης καταναλωτών συρρικνώθηκε περισσότερο από 8% σε ετήσια βάση.
Κάποιες από τις αναρτήσεις μας μπορεί να περιέχουν συνδέσμους συνεργατών. Το Gizchina Greece μπορεί να λαμβάνει ένα μικρό ποσοστό, εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προιόν. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη!
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα, όλα τα τεχνολογικά νέα! Αν ψάχνετε HOT προσφορές, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram!