Η έκθεση της IDC για την αγορά φορητών συσκευών το τρίτο τρίμηνο του 2021 δείχνει μια αύξηση σχεδόν 10% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Η ανάπτυξη οφείλεται κυρίως στα ακουστικά (headphones και earbuds), τα οποία αυξήθηκαν κατά 26,5% για να κατακτήσουν σχεδόν το 65% της αγοράς το τρίτο τρίμηνο. Ακολούθησαν τα wearable που τοποθετούνται στο καρπό με 34,7%.

IDC

Αλλά σύμφωνα με τις μετρήσεις της IDC, η ζήτηση μετατοπίζεται σιγά σιγά από τα bands και τα έξυπνα ρολόγια. Οι καταναλωτές φέρεται να αναζητούν πιο ικανές συσκευές και τα smartwatches έχουν πλησιάσει σε τιμή τα bands.

Η Apple διατήρησε την πρώτη της θέση, παρά το γεγονός ότι χρειάστηκε να προωθήσει το Watch Series 7 στο Q4 λόγω προβλημάτων εφοδιασμού. Οι μετοχές της μειώθηκαν κατά 3,6%, αλλά διατηρήθηκαν σταθερές από τις πωλήσεις των AirPods και Beats. Ωστόσο, η Apple κέρδισε πάνω από το 53% της αξίας του δολαρίου για ολόκληρη την αγορά το τρίτο τρίμηνο.

Διαβάστε επίσης:  Google GenCast: η ΤΝ θα αφήσει άνεργους τους μετεωρολόγους

Η Samsung ισοφάρισε τη Xiaomi στη δεύτερη θέση με 12,7 εκατομμύρια αποστολές το τρίτο τρίμηνο – αύξηση 13,8% σε ετήσια βάση. Αυτό οφείλεται στις ισχυρές πωλήσεις του Galaxy Watch 4. Η θέση της Xiaomi στην αγορά επιδεινώθηκε κατά σχεδόν 24% σε σχέση με πέρυσι, λόγω της εξάρτησής της από τα Mi Bands.

IDC: wearables grew in Q3, hearables saw a rise of 26.5% over last year

Τέλος, η ινδική εταιρεία Imagine Marketing, η οποία πουλά τις συσκευές με ονομασία BoAt, βρέθηκε στην πρώτη 5άδα, χάρη στο δυνατό μάρκετινγκ και τα προσιτά προϊόντα της.

 


-----------

Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.

-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.

-----------
[Πηγή] :