Τον Μάρτιο που μας πέρασε, το Facebook παρουσίασε ένα έξυπνο βραχιόλι για τον χειρισμό μελλοντικών συστημάτων και συσκευών AR που θα κυκλοφορήσει. Τα βραχιόλια-χειριστήρια έχουν ως στόχο να παρέχουν μια πιο φυσική και διαισθητική μέθοδο για τον χειρισμό των επερχόμενων AR glasses της εταιρείας. Ενώ το Facebook δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για τα AR glasses τότε, ο Mark Zuckerberg αποκάλυψε τώρα ορισμένες λεπτομέρειες του επερχόμενου gadget και τη συνεργασία του Facebook με την Ray-Ban.
Κατά τη διάρκεια ενός earning call αυτή την εβδομάδα, ο Zuckerberg είπε: «Κοιτάζοντας προς το μέλλον, η επόμενη ανακοίνωση προϊόντος μας θα είναι η κυκλοφορία των πρώτων μας έξυπνων γυαλιών από τη Ray-Ban σε συνεργασία με την EssilorLuxottica. Τα γυαλιά θα έχουν τον εμβληματικό σχεδιασμό τους και θα σας επιτρέπουν να κάνετε μερικά όμορφα πράγματα. Είμαι λοιπόν ενθουσιασμένος που θα τα παραδώσουμε στα χέρια των ανθρώπων και θα συνεχίσουμε να σημειώνουμε πρόοδο στο ταξίδι προς τη δημιουργία γυαλιών πλήρους επαυξημένης πραγματικότητας στο μέλλον».
Παρόλο που ο Ζούκερμπεργκ δεν αποκάλυψε πληροφορίες σχετικά με τα «όμορφα πράγματα» που θα μπορούσαν να προσφέρουν τα επερχόμενα smart glasses, το Facebook έχει επιβεβαιώσει νωρίτερα ότι τα γυαλιά δεν θα διαθέτουν ενσωματωμένη οθόνη και δεν θα ταξινομούνται ως συσκευή AR. Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τα επερχόμενα έξυπνα γυαλιά του Facebook με το σήμα Ray-Ban θα βασίζονταν σε μια συνοδευτική εφαρμογή, όπως τα Snap Spectacles, Razer Anzu και Amazon Echo Frames.
Η συνεργασία με την Ray-Ban, πιθανότατα, θα βοηθήσει τα επερχόμενα έξυπνα γυαλιά του Facebook να ξεχωρίζουν. Παρόλο που πολλοί από εμάς δεν θα τρέξουμε να αγοράσουμε τα γυαλιά μόνο και μόνο λόγω της επωνυμίας Ray-Ban, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα το κάνουν. Και το Facebook βασίζεται σε αυτό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, αντί να αποκαλύψει τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με τα επερχόμενα έξυπνα γυαλιά, ο Ζούκερμπεργκ προτίμησε να αποκαλύψει τη συνεργασία με τη Ray-Ban κατά τη διάρκεια του earnings call.
Τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας είναι ένας βασικός κλάδος των νέων σχεδίων του Facebook για την κατασκευή του «metaverse» – μιας πλατφόρμας πολλαπλών τεχνολογιών που θα συνδυάζει εικονικούς και φυσικούς χώρους και θα χρησιμοποιείται για ψώνια, εργασία και κοινωνικοποίηση. Το Facebook, φυσικά, θα το χρησιμοποιήσει για να πουλήσει περισσότερη διαφήμιση. Όπως σημείωσε ο Ζούκερμπεργκ αυτή την εβδομάδα: «Οι διαφημίσεις θα συνεχίσουν να είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής μας σε όλα τα μέρη των κοινωνικών μέσων σε αυτό που κάνουμε και πιθανότατα θα είναι επίσης ένα σημαντικό μέρος του metaverse».
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------