Το Gearbest είναι ένα μεγάλο κινέζικο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλάει πληθώρα προϊόντων. Αποστέλλει παγκοσμίως και αυτό επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν κινεζικά προϊόντα τα οποία διαφορετικά ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμα εκτός Κίνας. Η διαδικασία αποστολής / πώλησης θεωρήθηκε επαρκής τα τελευταία δύο χρόνια, και ορισμένες από τις τιμές σε smartphone, gadget, ηλεκτρονικά σκούτερ και tablet ήταν πολύ χαμηλές σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Ωστόσο, από τις αρχές του περασμένου έτους, φαίνεται ότι υπήρξαν κάποια προβλήματα με τη λειτουργία του Gearbest, τόσο όσον αφορά την υποστήριξη πελατών, τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων όσο και άλλα οικονομικά ζητήματα με τους αγοραστές τους. Τα προβλήματα φαίνεται να επιδεινώνονται καθώς συνεχίζουμε να λαμβάνουμε καταγγελίες και ερωτήσεις τους τελευταίους μήνες στην ενότητα επικοινωνίας μας.
Ενώ έχουμε λάβει πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με παράπονα αποστολής και επιστροφής χρημάτων προϊόντος, το πρόγραμμα συνεργατών της εταιρείας αντιμετωπίζει επίσης δυσκολίες. Η πλειονότητα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λάβαμε ισχυρίζονται ότι η Gearbest είτε δεν αποζημιώνει τους περισσότερους πελάτες της, προκαλεί τεράστιες καθυστερήσεις ή ακόμη χειρότερα, δεν πληρώνει τους συνεργάτες της. Άλλοι λένε ότι πληρώνει αλλά μετά από πολλούς μήνες. Μερικοί λένε ότι η εταιρεία δεν ανταποκρίνεται καν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την πληρωμή των επιστροφών της σε πελάτες, ή ακόμη χειρότερα, αγνοεί εντελώς τυχόν μηνύματα από αυτούς.
Γνωρίζουμε ότι τα περισσότερα κινέζικα καταστήματα έχουν συνεργασίες (συμβόλαια) με blogs για περισσότερες πωλήσεις. Αυτό δεν είναι πρόβλημα, το κάνουν όλοι, και αυτό πληρώνει μερικούς από τους λογαριασμούς για τα περισσότερα blogs της αγοράς. Αυτό που είναι σημαντικό είναι όλα να παραμένουν σε επαγγελματικό επίπεδο και να πληρούν τους συμφωνημένους όρους και προϋποθέσεις. Ωστόσο, αυτό δεν συνέβη με το Gearbest όπως φαίνεται. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές από τις καταγγελίες που λάβαμε στα εισερχόμενά μας τους τελευταίους 2 μήνες – κάτι που πραγματικά μας έκανε να σκεφτούμε να γράψουμε αυτό το άρθρο.
Καταγγελίες για το Gearbest
«Χάλια υποστήριξη, χάλια προσωπικό και πάνω από όλα – δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσετε μαζί τους. Το email τους δεν λαμβάνει περισσότερα μηνύματα, είτε αυτό είτε απλώς δεν ανταποκρίνονται. Έφτασα στο PayPal δύο από τις αποτυχημένες παραγγελίες μου, γιατί δεν ενοχλήθηκαν ποτέ να τις αντιμετωπίσουν. Είπαν ότι οφείλεται στην Κινέζικη Πρωτοχρονιά, αλλά ακόμα δεν υπάρχει άλλη απάντηση από αυτούς ».
«Είμαι τόσο κουρασμένος από την τεχνική «in stock FAKE» του Gearbest! Δελεάζουν τους αγοραστές να αγοράσουν προϊόντα που «φαίνεται να είναι σε απόθεμα», αλλά στη συνέχεια θα τους περιμένετε για πάνω από 1 ή 2 μήνες! Και όταν προσπαθείτε να ζητήσετε τα χρήματά σας πίσω, προτείνουν τους ανόητους πόντους Gearbest ως τρόπο επιστροφής χρημάτων!».
«Το Gearbest δεν είναι εντελώς απάτη, αλλά δεν μπορώ πλέον να αγοράσω. Αφού ζήτησαν τα κέρδη συνεργατών μου, δεν απάντησαν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έπρεπε να καταφύγω στις live συνομιλίες τους και μετά από ένα μήνα αυστηρής παρακολούθησης, τελικά πλήρωσαν. Δεν μπορώ πλέον να διακινδυνεύσω το μάρκετινγκ για αυτούς».
“Έχω αγοράσει ένα κινητό τηλέφωνο (Xiaomi poco m3 128bg) στις 4 Ιανουαρίου 2021 και ακόμα δεν το έχω λάβει. Μέσα στην εβδομάδα (μερικές φορές, αρκετές ημέρες την εβδομάδα) ανοίγω ένα εισιτήριο για να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και η Gearbest συνεχίζει να ζητά να περιμένω. Μου λένε συνεχώς δικαιολογίες. Χρειάζομαι ένα τηλέφωνο για να δουλέψω. Εάν αυτή η κατάσταση δεν επιλυθεί σύντομα, θα επικοινωνήσω με τις αρχές.»
«Τραγική πολιτική επιστροφής χρημάτων: Αγόρασα ένα χαράκτη λέιζερ από την εφαρμογή τους. Είπan 3 έως 8 ημέρες αποστολής. Περίμενα λοιπόν να τελειώσουν οι 8 μέρες και ήρθα σε επαφή μαζί τους. Προφανώς δεν έχουν ακόμη το αντικείμενο σε απόθεμα για έναν ακόμη μήνα και στη συνέχεια θα χρειαστούν 3 έως 8 ημέρες για την αποστολή. Έτσι ακύρωσα την παραγγελία μου και μου είπαν ότι θα χρειαστούν έως και 30 ημέρες για να λάβω επιστροφή χρημάτων. Δεν αγοράζω από αυτούς ξανά εκτός αν δεν έχω απολύτως καμία προσδοκία για το πότε θα φτάσει η αγορά μου.»
«Ζήτησα επιστροφή χρημάτων για παραγγελία που δεν παραδόθηκε ποτέ το Νοέμβριο του 2020 και μου είπαν ότι θα πληρώσουν πριν από τις 31 Δεκεμβρίου 2020. Λοιπόν, έχουμε φτάσει στον Μάρτιο του 2021 και δεν έχω λάβει ακόμη τα χρήματά μου. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΑ email. Το ποσό επιστροφής χρημάτων δεν είναι μεγάλο, οπότε δεν ανησυχώ αλλά σοβαρά παιδιά, νομίζω ότι το Gearbest κλείνει.»
«Απαράδεκτοι! Παραγγείλαμε ένα αντικείμενο πέρυσι, περίμενα μήνες για να το αποστείλει. Ήρθαμε σε επαφή μαζί τους πολλές φορές και μου έλεγαν να περιμένω. Τελικά είπαν ότι το αντικείμενο δεν υπάρχει και έπρεπε να επιλέξω άλλο. Διάλεξα ένα. Δεν θα το έστελναν. Αρνούνται επιστροφές χρημάτων και δεν μπορούν να προμηθεύσουν προϊόντα. Και λένε ψέματα επανειλημμένα. ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ GEARBEST»
Όλα τα παραπάνω φαίνεται να προβάλλονται στο σκορ του Trustpilot της εταιρείας, το οποίο δεν είναι υψηλό και δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά μαζί τους τον τελευταίο χρόνο.
Λάβετε υπόψη ότι και εμείς, έχουμε προσπαθήσει πολλές φορές να επικοινωνήσουμε με στελέχη της Gearbest για να σχολιάσουμε αυτές τις αναφορές αλλά δεν είχαμε κάποια απάντηση. Φαίνεται ότι οι υπάλληλοι της εταιρείας έχουν εξαφανιστεί. Είναι ένας αποδεκτός τρόπος επικοινωνίας από ένα κατάστημα που θέλει να αγοράσουμε πράγματα από αυτό; Έχουν κάτι να κρύψουν; Θα κλείσει το κατάστημα όπως πιστεύουν ορισμένοι;
Παρακολουθούμε το θέμα και θα σας ενημερώσουμε για τις εξελίξεις.
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------