Η Poco κυκλοφόρησε αρκετά smartphones φέτος. Η εταιρεία έφερε τα Poco_F2 Pro, Poco_M2 Pro, Poco_M2, Poco_X3 και Poco_C3 στην αγορά. Το πρώτο είναι η ναυαρχίδα της εταιρείας και το τελευταίο το πιο οικονομικό μοντέλο της. Ορισμένα μοντέλα δεν κατασκευάστηκαν από το μηδέν, αλλά είναι αλλαγή της επωνυμίας (rebrand) των συσκευών Redmi. Σε μια από τις συνεντεύξεις του, ο περιφερειακός διευθυντής της Poco, Anuj Sharma, εξήγησε γιατί η εταιρεία πήρε αυτό το μονοπάτι.

poco

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτή τη στιγμή η Poco εξακολουθεί να είναι μια νέα μάρκα και η ανάπτυξη νέων συσκευών για κάθε σειρά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτός είναι ο λόγος που άρχισαν να χρησιμοποιούν μοντέλα Redmi ως βάση ή πλατφόρμα, αυτοσχεδιάζοντας μαζί τους. Και ο Poco δεν είναι μόνη σε αυτήν την πρακτική. Για παράδειγμα η OnePlus One ήταν περισσότερο προϊόν της Oppo από την ίδια την εταιρεία. Το ίδιο ισχύει και για τα smartphone της Realme. Αυτή η στρατηγική δεν είναι μια καινοτομία, λέει, και η POCO δεν είναι μόνη στην αγορά που το κάνει.

Διαβάστε επίσης:  Το παλιό σου vintage iPhone μπορεί να αξίζει μια περιουσία – Δες γιατί

Ο Anuj Sharma δήλωσε ότι η εταιρεία θα ακολουθήσει τη στρατηγική rebreanding στο μέλλον. Αυτό σημαίνει ότι θα εξακολουθήσουμε να βλέπουμε μοντέλα Poco που βασίζονται σε smartphone Xiaomi. Επιβεβαίωσε επίσης ότι θα συνεχίσουν να εγκαθιστούν το MIUI στις συσκευές τους, επειδή η δημιουργία του δικού τους υλικολογισμικού δεν περιλαμβάνεται στα σχέδιά τους για το άμεσο μέλλον.

poco

Ένα άλλο σχόλιο που έκανε το στέλεχος αφορά την Ινδική αγορά. Σύμφωνα με τον περιφερειακό διευθυντή της εταιρείας λοιπόν, το Poco_F1 ήταν μια συσκευή που άλλαξε την αγορά και οι καταναλωτές περιμένουν πολλά από τον διάδοχό της. Και το Poco_F2 Pro δεν είναι ένα smartphone που μπορεί να θεωρηθεί άξιος διάδοχος. Χρειάζεται χρόνος για την εταιρεία να έρθει μια αξιόλογη συνέχεια στην αγορά.

Πρόσφατα η εταιρεία παρουσίασε το νέο της οικονομικό μοντέλο Poco_C3. Αυτή είναι η πιο προσιτή προσφορά της εταιρείας και βρίσκεται ακριβώς κάτω από το Poco M2 που κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η συσκευή δεν είναι τίποτα άλλο από rebranding του Redmi 9C για την ινδική αγορά.


-----------

Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.

-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.

-----------
[Πηγή] :
1, 2