Το Facebook ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα νέο εργαλείο διαχείρισης δραστηριότητας, το οποίο θα αρχειοθετεί και θα διαγράφει όλες τις παλιές αναρτήσεις σε ένα μέρος. Σας επιτρέπει να αρχειοθετήσετε περιεχόμενο που δεν θέλετε πλέον να βλέπουν άλλοι στο Facebook, αλλά το οποίο ωστόσο θέλετε να διατηρήσετε.
Το Facebook έχει επίσης αναπτύξει φίλτρα για να σας βοηθήσει να ταξινομήσετε και να βρείτε αυτό που ψάχνετε, όπως αναρτήσεις με συγκεκριμένα άτομα ή αυτά που αντιστοιχούν σε ένα συγκεκριμένο εύρος ημερομηνιών.
Ίσως μόλις μπήκατε στην αγορά εργασίας μετά το πανεπιστήμιο ή ίσως προσπαθείτε να ξεχάσετε μια παλιά σχέση, το Facebook γνωρίζει ότι τα πράγματα αλλάζουν και θέλει να σας βοηθήσει να οργανώσετε την παρουσία σας στο Facebook έτσι ώστε να αντικατοπτρίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια το άτομο που εσείς είστε σήμερα.
Το Facebook λανσάρει το εργαλείο διαχείρισης δραστηριοτήτων για αυτό ακριβώς τον λόγο, για να σας επιτρέψει να αρχειοθετήσετε και να διαγράψετε παλιές δημοσιεύσεις ευκολότερα. Μπορείτε να αρχειοθετήσετε το περιεχόμενο που δεν θέλετε πλέον να βλέπουν οι άλλοι στο Facebook, αλλά θέλετε να το διατηρήσετε για τον εαυτό σας.
Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να αρχειοθετήσετε μια ανάρτηση που δημιουργήσατε όταν ήσασταν στο γυμνάσιο και που την βρίσκεται ακόμα διασκεδαστική, αλλά προτιμάτε οι άλλοι να μην τη βλέπουν. Η διαχείριση της δραστηριότητας σάς επιτρέπει επίσης να μεταφέρετε τις δημοσιεύσεις που δεν θέλετε πλέον στα σκουπίδια. Οι δημοσιεύσεις που τοποθετούνται στον κάδο απορριμμάτων θα παραμένουν εκεί για 30 ημέρες προτού διαγραφούν οριστικά. Αυτό θα γίνεται, εκτός εάν επιλέξετε να τα διαγράψετε ή να τα επαναφέρετε χειροκίνητα νωρίτερα. Θα έχετε λοιπόν ένα περιθώριο σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη.
Το Facebook θα παρουσιάσει αρχικά το εργαλείο διαχείρισης δραστηριότητας σε κινητά. Στη συνέχεια, θα το καταστήσει διαθέσιμο και σε άλλες πλατφόρμες στο μέλλον. Επίσης θα συνεχίσει να προσθέτει νέες δυνατότητες σε αυτό το εργαλείο. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι ανταποκρίνεται στην ανάγκη όλων για διαχείριση του ψηφιακού τους αποτυπώματος στην κοινωνική πλατφόρμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα, το Facebook Messenger έλαβε μια νέα δυνατότητα που στοχεύει στην προστασία των χρηστών του από επικίνδυνα προφίλ. Τα προειδοποιητικά μηνύματα θα σας ενημερώνουν τώρα σε περίπτωση ανταλλαγών με δυνητικά κακόβουλους ανθρώπους. “Πολύ συχνά οι άνθρωποι συνομιλούν με κάποιον στο Διαδίκτυο που νομίζουν ότι τον ξέρουν, ενώ είναι απατεώνας”, ανέφερε ο Jay Sullivan, διευθυντής ασφάλειας προϊόντων στο Facebook. “Αυτοί οι ψεύτικοι λογαριασμοί είναι δύσκολο να εντοπιστούν και το κόστος συνήθως είναι πολύ υψηλό”.
Το παραπάνω εργαλείο έχει σαν στόχο δύο τύπους προφίλ. Πρώτον, τους απατεώνες που βρίσκουν τα θύματά τους μέσω του κοινωνικού δικτύου από τη μία πλευρά. Αλλά και κάποια άτομα που αναζητούν το θήραμά τους στο Facebook Messenger. Και ιδιαίτερα τα πιο ευάλωτα που είναι τα παιδιά.
Κάποιες από τις αναρτήσεις μας μπορεί να περιέχουν συνδέσμους συνεργατών. Το Gizchina Greece μπορεί να λαμβάνει ένα μικρό ποσοστό, εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προιόν. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη!
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα, όλα τα τεχνολογικά νέα! Αν ψάχνετε HOT προσφορές, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram!