Όταν η Xiaomi παρουσίασε τα νέα Mimoji με το Mi CC9 – ένα AR χαρακτηριστικό, παρόμοιο με το Memoji της Apple – τόσο οι οπαδοί της εταιρείας όσο και πολλά Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης κατηγόρησαν την εταιρεία για αντιγραφή. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Xiaomi αντιγράφει την Apple αλλά είναι η πρώτη φορά που έκανε το λάθος να τα διαφημίσει με βίντεο της Apple ιστοσελίδα της!
Η εταιρεία δεν είναι πια μια μικρή start-up στο Πεκίνο, είναι παγκόσμιος κολοσσός με δική της ταυτότητα. Δεν πρέπει να αντιγράφει γιατί κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Κάποτε ο κόσμος έψαχνε να βρει ένα φτηνό κλώνο του iPhone. Σήμερα ψάχνει ένα Xiaomi. Έχουν αλλάξει τα πράγματα, το έχουν καταλάβει στο Πεκίνο;
-----------
Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------
[Πηγή] :