Φαίνεται ότι η νέα στρατηγική της Samsung στην Ινδία πάει καλά. Όπως σας είχαμε πει πέρυσι σκοπός ήταν να πέσουν οι τιμές παράλληλα φέρνοντας χαρακτηριστικά στην αρχική κατηγορία από τα κινητά της σειράς Α της μεσαίας κατηγορίας. Α και Μ μαζί στην χώρα κυκλοφορούν δώδεκα συνολικά μοντέλα – μια άλλη ιδέα ήταν να πιάσουν την Xiaomi / Redmi σε μοντέλα τύπους.

Ο κ. Warsi Αντιπρόεδρος της εταιρείας και υπεύθυνος για το Ινδικό τμήμα αποκάλυψε ότι η online επιχείρηση της Samsung έχει διπλασιαστεί σε σχέση με πέρυσι. Η εταιρεία αντιπροσωπεύει το 25% των online πωλήσεων στην χώρα, σε μια αγορά που οι συνολικές πωλήσεις που φτάνουν τα 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Η προσπάθεια των Ν. Κορεατών στοχεύει να περάσει την Xiaomi στις ηλεκτρονικές αγορές στις οποίες είναι πρώτη σε ποσοστό πωλήσεων.

Η σειρά Galaxy A πάει επίσης καλά στη χώρα. Οι πωλήσεις των Galaxy A έχουν περάσει τις 5 εκατομμύρια μονάδες σε διάστημα 70 ημερών, με έσοδα 1 δισεκατομμύρια δολάρια.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.
-----------