Δωρεάν πλέον οι κλήσεις για τηλεπικοινωνιακές βλάβες στους παρόχους

Δωρεάν θα λειτουργούν πλέον οι γραμμές υποστήριξης για όλους τους πελάτες των τηλεπικοινωνιών σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΕΤΤ.


Δωρεάν θα λειτουργούν πλέον οι γραμμές υποστήριξης για τους πελάτες των τηλεπικοινωνιών σύμφωνα με τις νέες υποχρεώσεις που επιβάλλει στους παρόχους ο νέος κανονισμός γενικών αδειών τηλεπικοινωνιακών παρόχων, όπως αναφέρει ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Η συγκεκριμένη υποχρέωση βαραίνει πλέον και τους πέντε παρόχους τηλεπικοινωνιών της χώρας, και υιοθετήθηκε μετά από αναφορές και παράπονα καταναλωτών για χρεώσεις των παρόχων κατά τη διάρκεια π.χ. αναγγελίας βλάβης.

Με βάση την υποχρέωση που επιβλήθηκε, οι καταναλωτές θα πρέπει να απευθύνονται στους εξής αριθμούς προκειμένου να αναγγέλλουν βλάβες ή να ζητούν πληροφορίες σχετικά με αυτές.

  • 13811 για θέματα της Cyta Hellas,
  • 13731 για θέματα της Forthnet,
  • 13700 για θέματα Wind Hellas,
  • 13788 για τον ΟΤΕ (σταθερή τηλεφωνία),
  • 13738 για την Cosmote (κινητή τηλεφωνία),
  • 13840 για τη Vodafone

Οι κλήσεις στους συγκεκριμένους αριθμούς θα είναι χωρίς χρέωση, «προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του Συνήγορου του Καταναλωτή. Η γραμμή υποχρεούται να λειτουργεί από Δευτέρα έως Σάββατο, τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο, τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου.

Η υποχρέωση για τις εταιρείες τηλεφωνίας προκύπτει από την έναρξη ισχύος του δεύτερου σταδίου των ρυθμίσεων του νέου κανονισμού γενικών αδειών τηλεπικοινωνιακών παρόχων (ΦΕΚ 4262/Β/2017). Σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του νέου κανονισμού που θέσπισε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ο πάροχος δημοσίων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω μιας ή περισσότερων τηλεφωνικών γραμμών. Ο ίδιος κανονισμός προβλέπει ακόμη ότι κατά τις ώρες λειτουργίας της εν λόγω γραμμής περιλαμβάνονται οι εργάσιμες ώρες, ενώ ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε λεπτά της ώρας

Διαβάστε επίσης:  Oppo Find X8: πλήρης διαρροή δεν αφήνει τίποτα κρυφό

Να υπενθυμίσουμε ότι μέχρι σήμερα το καθεστώς χρεώσεων στις υπηρεσίες αναγγελίας βλαβών στις τηλεπικοινωνίες δεν ήταν ρυθμιζόμενο με αποτέλεσμα οι περισσότεροι πάροχοι να εφαρμόζουν χρεώσεις. Για τις κλήσεις εκτός δικτύου μάλιστα, δηλαδή από έναν άλλο πάροχο σε κάποιον άλλο που ήταν επόμενο να γίνουν εφόσον το δίκτυο κάποιου παρόχου είχε βλάβη, ήταν αρκετά ακριβές.

Πολλοί μάλιστα καταναλωτές κατήγγειλαν ότι δεν υπήρξε ουσιαστική υποστήριξη των καταναλωτών καθώς συχνά βρίσκονταν αντιμέτωποι με μηχανές (bots) δυσκολευόμενοι να εξηγήσουν το πρόβλημα ή να συνδεθούν με εκπρόσωπο για να τους βοηθήσει. Το πρόβλημα ήταν ιδιαιτέρως αισθητό σε καταναλωτές της τρίτης ηλικίας οι οποίοι μην μπορώντας να εξυπηρετηθούν, πραγματοποιούσαν πολλαπλές κλήσεις αναγγελίας βλαβών και λήψης πληροφοριών με αντίστοιχες χρεώσεις.


-----------

Κάποιες από τις αναρτήσεις μας μπορεί να περιέχουν συνδέσμους συνεργατών. Το Gizchina Greece μπορεί να λαμβάνει ένα μικρό ποσοστό, εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προιόν. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για να μάθετε πρώτοι νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets από Κινέζικα καταστήματα, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram!

-----------
[Πηγή] :

Next post Honor 8X: με Kirin 710 και 4GB+64GB διαθέσιμο στα 221€! [flash sale]

Previous post WatchOS 5.1.2: έρχεται - επιτέλους- με λειτουργία ECG στο Apple Watch 4!

impreza_sti

About the Author impreza_sti

Ο συντάκτης των Τεχνολογικών Δελτίων Τύπου του Gizchina Greece. «Κολυμπάει» στην τεχνολογία, τα smartphones, δίκτυα και forums εδώ και 20 χρόνια. Με άνεση, χωρίς να κουράζεται. ;)