Τα αποτελέσματα της Counterpoint Research για τις online πωλήσεις συσκευών στην Κινεζική αγορά έγιναν διαθέσιμα πρόσφατα και όπως κάθε φορά, έχουν τεράστιο ενδιαφέρον για τους κατασκευαστές και τους… πελάτες τους φυσικά.

Οι μετρήσεις της Counterpoint αφορούν αυτή τη φορά τις online πωλήσεις συσκευών σε τεράστια retailer stores της χώρας που κάνουν συνολικά άνω του 80% του τζίρου της Κινεζικής αγοράς, όπως το Sino και το Jingdong). Σύμφωνα με αυτά το brand Honor είναι στην πρώτη θέση για το 2017, αφήνοντας στην δεύτερη θέση την Xiaomi και την Apple στην τρίτη. Η Huawei (που της ανήκει το Honor brand) βρίσκεται στην τέταρτη θέση, με την Meizu (!) στην πέμπτη! 

Στις τελευταίες θέσεις βλέπουμε εταιρίες όπως οι  360 Mobile, Oppo, Vivo, Nokia, και Angelcare (πρόκειται για το sub-brand της ZTE στην Κίνα). Η Honor σπάει ρεκόρ σε online πωλήσεις συσκευών ατομικά όμως, με το Honor 8X να είναι το best seller της στην δευτερη θέση και το Honor 6X να βρίσκεται στην τρίτη. Ποιο μοντέλο βρίσκεται στην κορυφή των online αγορών στην Κίνα όμως; Μα φυσικά το Xiaomi Redmi Note 4X που συνεχίζει να πουλάει τρελά, εφοδιασμένο με Snapdragon 625 SoC.

Σύμφωνα με την Counterpoint τα κινητά της Honor είναι αυτά με τις περισσότερες πωλήσεις συνολικά στο Internet, με πάνω από 54,5 εκατομμύρια συσκευές να έχουν διατεθεί, με πωλήσεις πάνω από 79 δις Yuon.


-----------

Κάποιες από τις αναρτήσεις μας μπορεί να περιέχουν συνδέσμους συνεργατών. Το Gizchina Greece μπορεί να λαμβάνει ένα μικρό ποσοστό, εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προιόν. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη!
Διαβάστε επίσης:  OPPO K12 Plus: σύντομα κοντά μας με SD 7 Gen 3 & 6400mAh μπαταρία!

-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για να μάθετε πρώτοι νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets από Κινέζικα καταστήματα, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram!

-----------
[Πηγή] :