Την κατάκτηση της 2ης θέσης στην αγορά της Ινδίας ανακοίνωσε σήμερα η Xiaomi – η οποία επιβεβαιώθηκε και από την τριμηνιαία έκθεση της IDC για το οικονομικό τρίμηνο Q4 του 2016. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, η κινεζική εταιρία κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην Ινδία, πουλώντας πάνω από 3 εκατομμύρια Redmi 3S μοντέλα κάθε τύπου (Redmi 3S, Redmi 3S Prime και Redmi 3S+) σε λιγότερο από 6 μήνες.

xiaomi

Η έκθεση της IDC προσθέτει οτι πλέον το μερίδιο της εταιρίας στην Ινδία αγγίζει το 10.7%, σημειώνοντας εντυπωσιακή άνοδο (τριπλάσιες πωλήσεις) σε σχέση με πέρυσι που δεν ξεπερνούσε το 3.3%!

Η Xiaomi ξεκίνησε την είσοδό της στην αγορά της Ινδίας το 2014 με αρκετές δυσκολίες είναι η αλήθεια, αλλά πλέον είναι ο Νο.1 online πωλητής στην χώρα και το ΝΟ.2 στην αγορά σε πωλήσεις, με τα Redmi 3S+ (που έγινε διαθέσιμο μόνο offline – σε φυσικά καταστήματα δηλαδή) και Redmi Note 4 να έχουν γίνει τα best sellers της για το τελευταίο τρίμηνο.


-----------

Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώ μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
Διαβάστε επίσης:  Samsung Galaxy S25+: πέρασε ξανά από το Geekbench με Exynos SoC

-----------

Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google News για νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Telegram.

-----------
[Πηγή] :